zijn er dll files weg ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een handige site, DLL-files.com, waar je je vermiste DLL-bestanden kan opzoeken, downloaden, en op de juiste plek weer neer zetten.

Stap 1, de DLL downloaden.
Zoek op de site naar de juiste DLL. Download die. Hij zit in een ZIP-verpakking, met wat reclame-troep onzo erbij. Haal alleen de benodigde DLL eruit, en zet die op het bureablad.

Stap 2, de oude DLL vervangen.
Zoek de oude DLL op, en verplaats die naar een andere locatie, bijv. Mijn Documenten/Oude DLL. Zet de nieuwe DLL ervoor in de plaats.

Stap 3, chekken
Kijk nu of het programma/apparaat dat het niet deed het weer doet. Als dit zo is, kun je de oude DLL (Mijn Documenten/Oude DLL) verwijderen. Als die het niet doet, kun je maar beter de oude DLL nog even bewaren.
 
Jakske
een beter idee is nazien als dit alles wel nodig is (pas op uw tip is waardevol !! )
maar voor dat je dll. bestand ophaald zou ik eerst na gaan als de registratie van de betreffende dll. wel nog in orde is
doe even een test : uitvoeren - typ : regsvrs32 jakske.dll..... zie wat je krijgt ;!
uitvoeren : typ regvrs32 1_LegitchekControl.dll ..... ok
als je nu een legale xp hebt krijg je een reg venter met de vermelding dat je een legale versie hebt en klik ok ......(lachen)
zo kan je dat ook doen met alle dll...... kontroleer de registratie (y) zorg er wel voor dat je juiste waarden ingeeft !!!
kontroleer dit maar eens ..... veel geluk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan