Zijn er hier mensen die veel fantasie hebben voor tekening?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo we hebben een opdracht gekregen bij zedenleer.

We moeten een poster maken die over anti discriminatie gaat, die posters gaan naar de EU en de beste krijgt een prijs... Nu is mijn vraag weten jullie soms wat ik zou kunnen tekenen? En een goede tittel? Liefst in het Engels wil echt die prijs winnen :) Dan komt die poster in gans Europa


Groetjes,

Yves
 
Niemand? Da kan niet :p komaan laat je fantasie eens het werk doen lol

Yves
 
Ja? oei nee liever nie :p tis wel tegen discriminatie he niet tegen natuurrampen;)

hahahaha

Yves
 
Je ga het zelf moeten tekenen :p
Anders rudy eens tekenen, maar dan heb je een poster nodige hoor want zijne kop is wat te dik :p
 
zal toch nog ivan zijne foto moeten gebruiken :p is ook discriminatie he lol

yves
 
Hallo hier ben ik terug en heb eindelijk een poster ontwikkeld nu zit ik met het probleem ik vind hem formidabel mooi. Zal er graag reacties ophebben (mogen negatieve als positieve zijn ;) ) Maar het ging over anti discriminatie en zit nog met een probleem zoals je ga zien in de bijlage sta onderaan op mijn poster een zin van verkiest niet de verkeerde kant maar in het engels dan maar vind dit niet genoeg voor aan te kunnen tonen dat het tegen anti discriminatie is. Weet iemand een idee nog wat erop kan een zin ofzo? En ook zien als je wil dat hij wel past want het mag niet te druk worden op de poster ;)

Voor de poster tekunnen bekijken kan je het hier in de bijlage vinden ;)

Yves
 
Knap gemaakt, diene wereldbol met alle landen van Europa rond.
In het oog springend, maar toch niet opdringerig.
'k vind geen link naar discriminatie.
Het teken in die wereldbol voor wat staat dat?
Fris en vernieuwend dat wel!

Proficiat.
 
Het teken in de wereld bol is het symbool van peace ;)

En vrede op heel de aarde moet er zijn he ;)

Yves
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan