Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ZoneAlarm Pro Anti-spyware v7.0.462.000 op een pc geinstalleerd maar als ik het info scherm open van het antivirus dan geeft hij aan dat er geen antivirus draaid op deze pc nochthans heb ik AVG-free edition draaien.



Ook valt mij op dat in het scherm Overview bij Blocked Instuctions beide regels nog steeds op nul staan en is toch 5 dagen geleden geinstalleerd.



Zijn beide dingen normaal :vraagteken:
 
ik heb de oude ZoneAlarm version:6.1.744.001
dit staat bij mij
als jij maar weet dat je antivirus werkt ;)

picture.php


van die 0 bloked intrusions
vind ik ook maar raar
 
Heb ZoneAlarm Pro Anti-spyware v7.0.462.000 op een pc geinstalleerd maar als ik het info scherm open van het antivirus dan geeft hij aan dat er geen antivirus draaid op deze pc nochthans heb ik AVG-free edition draaien.
Dat zonealarm avg niet supported komt door commerciële redenen.
money money money

Dit is een quote van iemand van AVG van bijna 2j geleden (gevonden op het zonelabs forum):

"Unfortunately, the claim of ZoneAlarm is a 'bit misleading'. Because of marketing reasons, they do not detect AVG, even though they have been provided all the necessary information and requested to fix this problem several times already. You (and other AVG users) should contact ZoneLabs and request that they improve this functionality".

Andere grote bekenden zoals oa nod32 zou ook niet herkend worden volgens dat zelfde forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan