Zou deze werken voor tv vlaanderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Zou deze werken voor tv vlaanderen ???

1471e1278587c6.jpg
 
Volgens mij zal die niet werken. Gewoon het feit dat hij de codes niet heeft die de ontvanger van tv vlaanderen wel heeft. Moet je vergelijken met canal plus vroeger en nu digitale televisie. Waren alle twee de zelfde recorder maar werkte niet omdat de codes die erin zitten niet overeen komen.

Yves
 
Nee :p Maar logisch gezien zou dit wel zo zijn een ontvanger voor digitale televisie van telenet werkt ook niet op eentje van belgacom he? :)

Yves
 
Ivan,

mijn broer woont in het zuiden van spanje en heeft TV Vlaanderen, hij betaald wel zijn abo via mij en mijn adres. Ik heb stuurde hem een mail ivm merk en type van decoder wat ik wel weet is dat hij zich een CI-Module MET de TV Vlaanderen smartcard heeft aangeschaft voor een 120€.
 
Ja ik weet dat je een smartcard moet aankopen maar zou deze werken ?
 
hallo ivan ik heb je bericht gelezen soms heb je mooi beeld en de klanken zijn ook niet wat het moet zijn
 
Ik heb vorig jaar bij een kennis in Duitsland op zijne sateliet van daar gewoon een smartkaart die hier gekocht was bij TV Vlaanderen en daar ingestoken en daar werkte het direkt
 
Dit heb ik er over gevonden:

Digitale ontvanger met 10.000 kanalen. Ideaal om alle vrije digitale en gecrypteerde zenders te ontvangen met gebruik van een officiële kaart. Deze ontvanger bevat 1 Deltacrypt kaartlezer.
 
ik heb juist een bericht gehad van mijn broer, hij heeft enkel een smartcard gekocht , dus GEEN CI module. De kaart ingestoken in zijn decoder en perfecte ontvangst. De ontvangst is daar idd perfect, heb ik daar met mijn eigen ogen gezien. Zijn decoder heeft hij gekocht in de Lidl aldaar.
 
hallo ivan ik heb je bericht gelezen soms heb je mooi beeld en de klanken zijn ook niet wat het moet zijn

@ DIKKE90 wat bedoel je hiermee ?? Dat het toestel niet goed is of de ontvangst erop van TV Vlaanderen?

@ ivan:Heb ik gezien in de Makro, maar ik ga morgen sowieso naar daar, ivan, en zal er eens navraag doen. Maar waarom stuur je niet eens een mailtje naar TV Vlaanderen, daar kunnen ze je zeker zeggen of het desbetreffende toestel voldoet aan hun specificaties.
 
Laatst bewerkt:
Satelliet ontvanger MAESTRO

Satelliet ontvanger MAESTRO

Volgens mijn kennis denk ik dat de aangeboden ontvanger TV VLAANDEREN NIET ONDERSTEUNT de MEDIAQUARD COMMON INTERFACE MODULES zal niet aanwezig zijn,indien wel zal het nadien softwarematig als hij met software is uitgerust problemen geven.
bij eventueel wissel van Cam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan