Zuplay

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een vraagje over "Zuplay.com". Is dit te vertrouwen?
Beleefde groeten.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
zuplay is dus om films te streamen tevens gebruikt deze dus een onbeveiligde verbinding ...persoonlijk ken ik deze dus niet en zal ik deze ook nooit gebruiken omwille van de onbeveiligde verbinding ...

bernard

Steunend lid
Vip Lid
zuplay is dus om films te streamen tevens gebruikt deze dus een onbeveiligde verbinding ...persoonlijk ken ik deze dus niet en zal ik deze ook nooit gebruiken omwille van de onbeveiligde verbinding ...
Nochtans staat er bij mij een groen hangslotje met ernaast in het groen "veilig".

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
hier geeft W.O.T. niets aan enkel dat deze site onbekend is deze website heeft nog geen ratings gekregen ..
jij vermeld een groen hangslotje dan gebruik jij waarschijnlijk Firefox want de Edge geeft geen beveiligde verbinding aan .
ook de Opera browser geeft te kennen dat deze dus een onbeveiligde verbinding gebruikt ..

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ik vertrouw op mijn beveiligingprogramma en raad zuplay.com dus bij deze af.
Verder is het iedereen vrij om op eigen risico daar mee in zee te gaan.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
hier geeft W.O.T. niets aan enkel dat deze site onbekend is deze website heeft nog geen ratings gekregen ..
jij vermeld een groen hangslotje dan gebruik jij waarschijnlijk Firefox want de Edge geeft geen beveiligde verbinding aan .
ook de Opera browser geeft te kennen dat deze dus een onbeveiligde verbinding gebruikt ..
Dit is met Chrome.

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Prima hoor, maar onthoud altijd goed: Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Bovenaan Onderaan