Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Een buurman wil zijn gegevens uit Edge importeren in Opera. We zijn anderhald uur aan het zoeken geweest, ht werkt niet. Via de windows account...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo een probleem, gezien FF mijn standaardbrowser is, wil ik daar verder mee werken; heb nu een probleem dat ik een pagina NIET kan openen met...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op 15 juni 2022 wordt de Internet Explorer 11-desktoptoepassing niet langer ondersteund op bepaalde versies van Windows 10*...
Antwoorden
1
Weergaven
506
  • Gesloten
Hoi iedereen Ik kan in Chrome niets meer downloaden ,hij meld dan Mislukt Virusscan is mislukt heb van alles geprobeerd virusscanner uit gezet...
Antwoorden
6
Weergaven
816
  • Gesloten
Mijn bladwijzers in firefox kweken. Ik moet geregeld heel veel kopieën verwijderen. Hoe kan ik voorkomen dat dit telkens wordt vermeerderd? Ik...
Antwoorden
5
Weergaven
671
  • Gesloten
Zag net dat berichtje "afbeelding maken met firefox en direct in forum chat plaatsen"...
Antwoorden
5
Weergaven
671
  • Gesloten
Hoi, In de laatste nieuwsbrief van PC tuts stond de nieuwe versie van Firefox om te downloaden, als je verder klikte kreeg je nog meer uitleg. Er...
Antwoorden
6
Weergaven
578
  • Gesloten
Als ik Google Chrome gebruik komt er regelmatig het bericht: Chrome niet goed afgesloten en ook een blauw scherm met stopcode...
Antwoorden
5
Weergaven
572
  • Gesloten
Ik gebruik voor het eerst de browser Pale Moon,alles normaal,you tube video's geen probleem Wat ik nu niet kan bekijkken zijn de series aangeboden...
Antwoorden
1
Weergaven
569
  • Gesloten
Google Chrome zal door een fundamentele herziening ingrijpend veranderen, en heel wat extensies zullen worden getroffen. De nieuwe set van de...
Antwoorden
2
Weergaven
514
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan