Browser pagina openen met FF lukt niet, met Edge wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo een probleem, gezien FF mijn standaardbrowser is, wil ik daar verder mee werken; heb nu een probleem dat ik een pagina NIET kan openen met FF , moet dan helaas EDGE gebruiken; daar lukt het wel...
Graag uw oplossing, mvg, Alain
 
Problemen zijn het gevolg van de beveiliging binnrn FF zelf. Heb het probleem al tijd geleden gehad, en opgelost door beveiliging tijdelijk uit te schakelen. Is wel omslachtiger dan effen Chrome te gebruiken.
 
of wel is het Firefox browser een ontbrekende software is waardoor het formulier niet kan geladen worden.wat voeger ook al zo was
of het licht aan de website , de website draait op WordPress deze kan misschien ook niet up-do-date zijn ,regelmatig zijn er update voor de inplug en voor WordPress zelf ook

om soms een een andere browser moeten gebruiken daar is nog geen pc van gecrasht
 
Hallo, gezien er geen antwoord kwam van Van Breda, en ik ook op sommige andere sites problemen had met FF, heb ik verder gezocht. Een Adblocker verwijderd , ben de naam vergeten, (verlof zat er tussen), was een groen icoontje en alles draait weer zoals het moet, bedankt voor de aandacht hé, mvg, Alain
 
WhatsApp Image 2022-03-20 at 2.09.02 PM.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan