Browser Kan niet meer downloaden in google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi iedereen
Ik kan in Chrome niets meer downloaden ,hij meld dan Mislukt Virusscan is mislukt
heb van alles geprobeerd virusscanner uit gezet chrome instellingen hersteld maar niets helpt backup van chrome terug gezet maar niets
Microsoft Edge heeft het zelfde probleem met Firefox werkt het wel goed
wie heeft er een goede oplossing
 
Het enige dat ik kan bedenken is Chrome verwijderen (revo uninstall) en dan opnieuw installeren.
Heb je nu stable dan kan je ook beta installeren, die kunnen naast elkaar werken.
Zou ook nog een firewall probleem kunnen zijn.
 
Wat opvalt in je beschrijving; met Microsoft Edge en Google Chrome werkt het niet, maar met Firefox wel. De eerste 2 gebruiken dezelfde engine (basis van de source code is "hetzelfde"). Dus het gaat dan iets zijn wat die gemeenschappelijk hebben waar het fout loopt. Daarom denk ik ook niet dat het herinstalleren van één van die twee producten een oplossing bied.

Kijk eens na welke "temp" folder je gebruikt en of die bestaat (temp environment variable). En of de gemeenschappelijke download folder nog ok is. Ik vermoed ergens een rechten(?) probleem op een temp folder.
 
Wat opvalt in je beschrijving; met Microsoft Edge en Google Chrome werkt het niet, maar met Firefox wel. De eerste 2 gebruiken dezelfde engine (basis van de source code is "hetzelfde"). Dus het gaat dan iets zijn wat die gemeenschappelijk hebben waar het fout loopt. Daarom denk ik ook niet dat het herinstalleren van één van die twee producten een oplossing bied.

Kijk eens na welke "temp" folder je gebruikt en of die bestaat (temp environment variable). En of de gemeenschappelijke download folder nog ok is. Ik vermoed ergens een rechten(?) probleem op een temp folder.
deze temp folder word gebruikt C:\Users\naam\AppData\Local\Temp
als ik Chrome start dan zie ik daar de temp files in komen van Chrome
ik gebruik de zelfde download folder als bij Firefox
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan