E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Dag, ik heb al enkele mails gehad van Gmail, waarin te lezen staat dat zij quote: "2 nieuwe instellingen lanceren voor Gmail, Chat en Meet. Met...
Antwoorden
3
Weergaven
642
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb SpamFighter volledig verwijderd met RevoUninstaller. Toch is in Outlook 365 nog de vermelding blijven staan. Die functie is weliswaar niet...
Antwoorden
2
Weergaven
378
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste mensen ik werk met Windows 10 versie 1909. Nieuwjaarskaarten, verjaardagskaarten enz. maak ik over het algemeen in A5 of zelfs A4 met Word...
Antwoorden
2
Weergaven
920
  • Gesloten
  • Opgelost
Aanmelden op Google op een computer gebeurt met gmailadres en wachtwoord. Voor mij zou dit al voldoende zijn. Maar er volgt nog de "Verificatie...
Antwoorden
2
Weergaven
415
  • Gesloten
Hallo, kom nog eens wat vragen : Wat is het verschil met de Outlook in die 365 en de gewone Hotmail die ik nu gebruik? En kan je die Microsoft...
Antwoorden
2
Weergaven
228
  • Gesloten
Hoi, Wie kan mij helpen om een per ongeluk verwijdert hotmail account weer terug te krijgen. Blijkt volgens menigeen niet meer te kunnen...
Antwoorden
2
Weergaven
506
  • Gesloten
Als ik een mail krijg met daarin een bijlage krijg ik steeds eerst een popupvenster staat nochtans aangevinkt dat dit automatisch moet gebeuren...
Antwoorden
2
Weergaven
572
  • Gesloten
ik zou graag mijn outlook mails (onderdeel van office 2010) ook doorgestuurd willen hebben naar mijn Gmail account, ik heb dit eerder gehad maar...
Antwoorden
2
Weergaven
603
  • Gesloten
Ik heb twee mailadressen in mijn google account, maar wil 1 adres (dat van gmail) als hoofdaccount zetten, niet degene die het nu is, hoe doe ik dit?
Antwoorden
2
Weergaven
573
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan