E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Dit zie ik in webmail , het regeltje Indien deze mail onleesbaar is, klik hier zie ik niet in thunderbird . vroeger zag ik dat wel. Zou dit een...
Antwoorden
1
Weergaven
327
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb meerdere accounts in Outlook365. Als ik op Nieuwe e-mail aanklik, komt automatisch telkens dezelfde account in het vak ‘Van’. Hoe kan ik...
Antwoorden
8
Weergaven
308
  • Gesloten
na een update in windows 11 ben ik mijn adresboek kwijt in outlook :( Iemand enig gedacht hoe en waar ik het kan terugvinden aub ? Met dank Jama
Antwoorden
9
Weergaven
698
  • Gesloten
Hallo, Als je Proton mail installeert kan je daarin dan mails die zijn gestuurd naar je Hotmail of Gmail adres ontvangen? Daar ik nog steeds zo'n...
Antwoorden
16
Weergaven
808
  • Gesloten
Mail van pctuts komt steeds in spam map. Gebruik Window 10 en Microsoft LTSC Professional 2021 Wat kan ik er aan doen. Alvast vriendelijk bedankt...
Antwoorden
15
Weergaven
566
  • Gesloten
Mijn gebuur geraakt op zijn smartphone niet meer aangelogd bij google. Haar inbox komt op haar telefoon tot 28 juli en dat is het. Als ik er een...
Antwoorden
3
Weergaven
367
  • Gesloten
Ik krijg tegenwoordig ong een goede week zo, wel zo'n 40 mails per dag van alles en nog wat ik verplaats ze naar Ongewenste é-mail en verwijder...
Antwoorden
15
Weergaven
781
  • Gesloten
Besten, Voor mijn mails werk ik met Mozilla Thunderbird. Ik verkrijg de laatste maanden steeds meer mails van “onbekende personen en firma’s”...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
De wekelijkse nieuwsbrief "Nieuwe inhoud van Computerforum PcTuts.be" wordt door mijn provider Ziggo al ruim een jaar steevast in de spammap...
Antwoorden
7
Weergaven
493
  • Gesloten
Hi Op het werk hebben we allemaal als technieker een tablet met de Outlook app op. Ik moet heel vaak de zelfde mail sturen maar juist bv andere...
Antwoorden
5
Weergaven
401
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan