E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Hallo, Als je Proton mail installeert kan je daarin dan mails die zijn gestuurd naar je Hotmail of Gmail adres ontvangen? Daar ik nog steeds zo'n...
Antwoorden
16
Weergaven
811
  • Gesloten
Mail van pctuts komt steeds in spam map. Gebruik Window 10 en Microsoft LTSC Professional 2021 Wat kan ik er aan doen. Alvast vriendelijk bedankt...
Antwoorden
15
Weergaven
568
  • Gesloten
Mijn gebuur geraakt op zijn smartphone niet meer aangelogd bij google. Haar inbox komt op haar telefoon tot 28 juli en dat is het. Als ik er een...
Antwoorden
3
Weergaven
368
  • Gesloten
Ik krijg tegenwoordig ong een goede week zo, wel zo'n 40 mails per dag van alles en nog wat ik verplaats ze naar Ongewenste é-mail en verwijder...
Antwoorden
15
Weergaven
785
  • Gesloten
Besten, Voor mijn mails werk ik met Mozilla Thunderbird. Ik verkrijg de laatste maanden steeds meer mails van “onbekende personen en firma’s”...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
De wekelijkse nieuwsbrief "Nieuwe inhoud van Computerforum PcTuts.be" wordt door mijn provider Ziggo al ruim een jaar steevast in de spammap...
Antwoorden
7
Weergaven
494
  • Gesloten
Hi Op het werk hebben we allemaal als technieker een tablet met de Outlook app op. Ik moet heel vaak de zelfde mail sturen maar juist bv andere...
Antwoorden
5
Weergaven
403
  • Gesloten
Hoe kan ik een exchange mailaccount in outlook(office 365) tijdelijk uitschakelen.Als ik outlook open moet ik nu telkens wachtwoord ingeven(popup...
Antwoorden
15
Weergaven
806
  • Gesloten
Ik heb verschillende Gmail-account die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Nu vraag ik mij af: kan je een URL aanmaken om Gmail te...
Antwoorden
4
Weergaven
324
  • Gesloten
LS, Om een nieuwe emailnieuwsbrief te testen om te kijken hoe het er op de mobiele telefoon uit zou zien, heb ik vanaf mijn PC 2 mails met bijlage...
Antwoorden
7
Weergaven
563
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan