Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Sinds gisteren heb ik problemen met het openen en verwerken van AL mijn bestaande Excel-bestanden. Vooral de bestanden met grafieken. Dit heeft...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
In een groot bestand is het niet altijd gemakkelijk te zien in welke rij én kolom je actieve geselecteerde cel staat. Graag zoek ik een oplossing...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Op mijn bureaublad staat een normaal excel-bestand. Dubbelklikken opent dat bestand niet. Als je in Excel kiest voor OPENEN en dan dat bestand...
Antwoorden
8
Weergaven
924
  • Gesloten
  • Opgelost
ik zou graag een lijst willen maken waarin ik een postcode ingeef en die dan een berekening maakt van het aantal km naar alle andere postcodes in...
Antwoorden
8
Weergaven
950
  • Gesloten
Zeer concreet : ik sta in een Excel sheet op een ingevulde cel ... ik wijzig de inhoud en druk Enter of verlaat de cel met pijltjes. Dus : de...
Antwoorden
8
Weergaven
777
  • Gesloten
Het updaten van cellen of gebieden, waarvan de inhoud komt vanuit van andere werkboeken gebeurt normaal. Mijn formules werken dus correct. Met...
Antwoorden
7
Weergaven
639
  • Gesloten
Hallo, men probleem is het volgende ik maak in een formule gebruik van het volgende: =ALS(E17="Office 2016";"OK";"") nu wil ik dat deze kan zoeken...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op de pc van het werk gebruiken wij een excelbestandje, waar we steeds 1 veld invullen, en een aantal andere velden worden vanzelf aangevuld. Na...
Antwoorden
7
Weergaven
383
  • Gesloten
We gebruiken een excel document op het werk waarvan, ik het herstel wil uitzetten. Ik heb in de startup folder een koppeling geplaatst naar het...
Antwoorden
5
Weergaven
377
  • Gesloten
Voor het opvolgen van mijn beleggingen heb ik een excel werkblad gemaakt. Ik moet nu de koersen hier manueel invoeren. Momenteel kan je...
Antwoorden
4
Weergaven
842
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan