Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Hallo,hoe kan ik de agenda van outlook 2016 syncroniseren met de agenda van mijn iphone xr
Antwoorden
4
Weergaven
437
  • Gesloten
Vraag betreffend licentie gebruik en aanbiedingen bijvoorbeeld HIER "Microsoft" Office Personal 365 (binnenkort deze nieuwe benaming met...
Antwoorden
3
Weergaven
626
  • Gesloten
Op de nieuwe laptop van mijn kleindochter staat Windows 10 en Office 365. De Office is maar 1 maand geldig. Ik heb een code voor Office 2019...
Antwoorden
3
Weergaven
531
  • Gesloten
Voor sommigen nadenken voordat je nieuwe outlook installeert...
Antwoorden
3
Weergaven
629
  • Gesloten
Hallo,sinds geruime tijd komt een mail die veilig is altijd terecht in de spam-box. Dat is nooit gebeurt maar sinds een paar weken komt hij steeds...
Antwoorden
3
Weergaven
312
  • Gesloten
Hallo, Wanneer ik Outlook mail en/of Office wil openen krijg ik steeds de mededeling dat dit een niet geregistreerde versie is, waarop ik een...
Antwoorden
3
Weergaven
536
  • Gesloten
Besten, Ik heb Office 2016 op mijn PC staan maar zou nu de laatste 2019 willen installeren. Moet ik vooreerst de 2016 de-installeren en dan pas...
Antwoorden
2
Weergaven
645
  • Gesloten
Om de een of andere reden gaat er steeds wat fout met het bureaublad. Ik gebruik office 365. Ik heb een desktop en een laptop. Van de een op de...
Antwoorden
2
Weergaven
571
  • Gesloten
  • Opgelost
Wat is de procedure om jaarabonnementen te verlengen? Meer detail voor deze vraag in de bijlage. Bedankt
Antwoorden
2
Weergaven
310
  • Gesloten
Hallo Ik heb ms office 2010 op mijn laptop staan. Hoe en waar zou ik deze kunnen upgraden naar 2016 of 2019 ? Groet Jan
Antwoorden
1
Weergaven
308
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan