Office Microsoft Office Professional Plus 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Le Vecchio

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Wanneer ik Outlook mail en/of Office wil openen krijg ik steeds de mededeling dat dit een niet geregistreerde versie is, waarop ik een productcode kan ingeven -vind ik op het net- waarop ie deze codes gaat weigeren of met de mededeling dat deze voor een ander versie zijn bestemd.
Probleem dient zich uiteraard niet aan wnnr ik Outlook in Windows Mail ga openen fin iemand? Thx ...
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_dinsdag 21 juli 2020_18h09m09s_004_.jpg
    Ashampoo_Snap_dinsdag 21 juli 2020_18h09m09s_004_.jpg
    33.6 KB · Weergaven: 5
  • Ashampoo_Snap_dinsdag 21 juli 2020_18h05m24s_003_.jpg
    Ashampoo_Snap_dinsdag 21 juli 2020_18h05m24s_003_.jpg
    29 KB · Weergaven: 5
bedoel je met "vind ik op het net" dat je eender welke productcode heb opgehaald van het internet !
heb je deze dan zelf niet aangekocht .. men kan al voor nog geen 20€ een licentie aankopen ..zie maar eens hier
 
Sneller dan uw schaduw, Qtex haha en juist, die productcodes vond ik als free-codes, enkel dit lukt niet.
Heb ook al die aanbiedingen gezien waar deze codes worden aangeboden in pakket voor 19€ en denk dat dit de eenvoudigste oplossing is ...
Eerder heeft de oprichter dit nog klaargespeeld, weet niet echt welke kronkel ie daarvoor gebruikte fin denk uw raad hier te gaan opvolgen, ik kan office wel gewoon gebruiken nadat ik bij het openen de melding krijg, stoort me niet echt maar is uiteraard steeds een bijkomende handeling ... Bedankt en fijne 21ste!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan