Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
  • Gesloten
In de Plantentuin van Meise houdt men de adem in. De grootste bloem ter wereld, die maar om de drie jaar bloeit, is plots in gang geschoten. Het...
Reacties
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Trendgevoelige filmsterren zetten tegenwoordig een tweeling op de wereld. Half Hollywood duwt al een dubbele buggy voort of zeult met twee...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op vrijdag 1 augustus is in België een gedeeltelijke zonsverduistering te zien. Van 10.38 tot 12.31 uur bedekt de maan een deel van de...
Reacties
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bron: ZDNet De computermuis is na veertig jaar trouwe dienst bijna toe aan zijn pensioen. Volgens een Gartner-analist gaan we binnenkort onze pc...
Reacties
0
Weergaven
789
  • Gesloten
Een automobilist wordt aangehouden door een motoragent omdat hij 190 km/uur reed waar 80 km/uur is toegestaan. Vraagt de agent: meneer, mag ik uw...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Scherm vergroten om dit te bekijken. Lorenzo
Reacties
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ali Osram - Homepage naar audio gaan en eens goed lachen!!!
Reacties
0
Weergaven
1K
®
  • Gesloten
Hallo allemaal, Met mij ging het dus absoluut niet meer zo goed. Ik heb 4,5 maand doorgebracht in het ziekenhuis. Ben intussen ook geopereerd en...
Reacties
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Zowel beroepsmatig als op het forum is het voor mij congé. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet af en toe zal komen neuzen :p Misschien ook wel...
Reacties
6
Weergaven
1K
carla
C
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan