Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
B
  • Gesloten
ibm
Wie weet waar ik een cd/dvd drive kan vinden voor een thinkpad t23? Ik weet op ebay enzo,maar komen dan van ver. Ik zoek eigenlijk iets in ons...
Reacties
2
Weergaven
1K
B
N
  • Gesloten
Seksuele voorlichting <TABLE class=EC_EC_MsoNormalTable id=EC_EC_EC_mod_EDIMAINTABLE style="WIDTH: 100%" cellSpacing=0 cellPadding=0...
Reacties
1
Weergaven
926
  • Gesloten
Vasos Magicos 47 - Putfile.com
Reacties
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hier is een wiskundige truc zo ongelofelijk dat het je zal verbazen. 1. Pak de rekenmachine. (Je zal niet in staat zijn om dit te doen uit het...
Reacties
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Gevaert deed wat van haar verwacht werd op de KBC-Nacht van de Atletiek, ze won de honderd meter in een tijd van 11.20. Kim was sneller dan...
Reacties
0
Weergaven
939
  • Gesloten
De Italiaan Valentino Rossi (links op de foto) heeft de race op het circuit van Laguna Seca in de VS op zijn naam geschreven. Hij was lange tijd...
Reacties
0
Weergaven
827
  • Gesloten
Cercle Brugge verwacht dinsdag zijn 5.000ste abonnement te verkopen. Om dat te vieren organiseert de revelatie van vorig seizoen een receptie. De...
Reacties
0
Weergaven
818
  • Gesloten
Liesbet Mouha en Liesbeth Van Breedam zijn dan toch geselecteerd voor de Olympische Spelen in Peking. Dat heeft de selectiecommissie van het BOIC...
Reacties
0
Weergaven
908
  • Gesloten
Een Amerikaanse toerist gaat op reis naar China. Tijdens zijn verblijf scharrelt hij nogal wat meiden op. Hij neemt geen voorzorgen. Nadat hij...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
De postbode komt al 20 jaar bij de familie Jansens een kop koffie drinken tijdens zijn ronde. Op een morgen belde hij aan maar er kwam niemand...
Reacties
0
Weergaven
923
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan