Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
  • Gesloten
<!-- InstanceEndEditable --> <!-- InstanceBeginEditable name="Subtitle" -->Actual calls to the helpdesk <!-- InstanceEndEditable...
Reacties
0
Weergaven
2K
J
  • Gesloten
LEES DIT GOED door laatst kon niemand op msn praten he?! Dit is > >de oorzaak!! LET OP IEDEREEN!!!! Bijna niemand kan op zijn msn praten. > MSN >...
Reacties
4
Weergaven
2K
lucske
L
  • Gesloten
Weet niet dat het het juiste forum is om dit te vragen, maar wist niet waar dit te plaatsen. Was mijn oude vakantie fotokes aan 't bekijken en...
Reacties
4
Weergaven
2K
®DaddyCool
®
D
  • Gesloten
http://www.auvibel.be/nl/index.html (vogel) weet niet als dit al gepost is geweest indien wel mag dit door de moderators worden verwijderd en...
Reacties
0
Weergaven
1K
davidjeloves
D
  • Gesloten
wie heeft er foto's van het concert van shakira in gelredome die is geweest op 17-03-2007 mijn dochter had ook foto's genomen maar met een weg...
Reacties
0
Weergaven
1K
®
  • Gesloten
Dan staat hier de uitleg en de link hoe je mee kan doen Ikzelf doe al ongeveer 3/4 van een jaar mee bij Dutch Power Cows Nederland en behaal...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
mensen ik zoek site's waar waar zeer opparte avatars staan heb er een heleboel gehad waar onder een paar hele gave maar ja ik stopte met avatars...
Reacties
10
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Ik gebruik webstats4u als teller in mijn websites deze geeft veel pop ups te zien weet iemand een goede gratis teller die dat niet heeft ? de...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
heb deze zojuist gekregen uit Australië
Reacties
15
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo Pctuts vrienden. Het is me eindelijk gelukt om met de hulp van enkele leden een video filmpje van een videoband op mijn pc te plaatsen...
Reacties
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan