Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik zoek een (liefst gratis) programmaatje, waarmee ik zelf op eenvoudige manier een watermerk op een afbeelding kan...
Antwoorden
4
Weergaven
678
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo allemaal, ik heb kortelings geprobeerd met een you tube downloader een video bestand binnen te halen. Dat lukt vreemd genoeg niet. Ik heb...
Antwoorden
3
Weergaven
328
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik wil graag het programmaatje "SubtitelEdit" gaan gebruiken. Dat is een programmatje waarmee je van alles kan met...
Antwoorden
3
Weergaven
520
  • Gesloten
Ben nog een gebruiker van Elements 10 omdat ik deze makelijk vind en jaren gewoon ben Normaal al ik opstart en ga naar bewerken snel krijg ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
803
  • Gesloten
Bestaat er offline software waarmee je youtube rumble odyssee tiktok ... video kan vertalen die niet door de auteur werden ondertiteld? Er zijn...
Antwoorden
2
Weergaven
281
  • Gesloten
Ik heb VHSbanden gedigitaliseerd, lukte goed. nu nog enkele Hi8 bandjes, maar nu krijg ik altijd groen-rood beeld. Wat loopt er fout? Zie bijlage
Antwoorden
2
Weergaven
467
  • Gesloten
Ik probeer met SABnzbd een film binnen te halen. Heb dit altijd gedaan met Grabit. Maar op 13% stopt het binnenhalen met SABnzbd wegens bestand...
Antwoorden
2
Weergaven
256
  • Gesloten
Hallo beste mensen., Ik had een instructie videootje gemaakt in mp4 formaat. De bijbehorende tekst (zie bijlage) die ik had getypt was helaas...
Antwoorden
2
Weergaven
290
  • Gesloten
ttps://play.google.com/store/apps/d...slideshowvideo Geïnstalleerd op mijn Android Tablet User interface ziet er vrij eenvoudig uit. Maar na...
Antwoorden
2
Weergaven
511
  • Gesloten
Kent er iemand een gratis programma voor Windows 11 waar men foto's van een Iphone kan omzetten naar jpg. Op het net vind ik wel converters maar...
Antwoorden
2
Weergaven
515
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan