Beeld SABnzbd en paswoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik probeer met SABnzbd een film binnen te halen. Heb dit altijd gedaan met Grabit.
Maar op 13% stopt het binnenhalen met SABnzbd wegens bestand met paswoord op.
Als ik dit doe met Grabit, Kan ik bij het uitpakken het paswoord invoegen achteraf. Maar daar SABnzbd stopt met binnenhalen krijg ik foutmeldingen bij het uitpakken.
Heb ergens gelezen dat bij SABnzbd je het paswoord kan meegeven of dat het ingebrand is.
Hoe kan ik met SABnzbd een bestand met een paswoord tot een goed resultaat brengen?
 
<<Maar daar SABnzbd stopt met binnenhalen krijg ik foutmeldingen bij het uitpakken.>>

Automatisch uitpakken uitzetten en als alles binnen is zelf handmatig uitpakken.
 
Om een bestand met een wachtwoord te downloaden en succesvol te kunnen uitpakken met SABnzbd, zijn er een paar stappen die je moet volgen:

1. **Voeg de download toe aan SABnzbd:**
- Open de SABnzbd-webinterface in je browser.
- Voeg de download toe zoals je normaal zou doen door een NZB-bestand te uploaden of een URL naar de downloadbron toe te voegen.

2. **Configureer het wachtwoord:**
- Nadat je de download hebt toegevoegd, zoek je de download in de wachtrij of de geschiedenis van SABnzbd.
- Klik op de download om de details te bekijken.
- Zoek naar een optie zoals "Password" of "Unpack Password" (het kan variëren afhankelijk van de versie van SABnzbd die je gebruikt).
- Voer het wachtwoord in dat nodig is om het bestand uit te pakken. Zorg ervoor dat je het correct invoert.

3. **Start de download:**
- Nadat je het wachtwoord hebt ingevoerd, kun je de download starten zoals je normaal zou doen.

4. **Controleer de voortgang:**
- Zodra de download is voltooid, controleer dan of SABnzbd het bestand met succes heeft uitgepakt. Als er problemen zijn, controleer dan de logboeken of foutmeldingen in SABnzbd voor meer informatie.

5. **Probleemoplossing:**
- Als de uitpakking mislukt, controleer dan of het wachtwoord correct is ingevoerd.
- Controleer ook of het bestand niet beschadigd is. Soms kan een beschadigd bestand zelfs met het juiste wachtwoord niet correct worden uitgepakt.
- Als er herhaaldelijk problemen zijn, probeer dan het bestand opnieuw te downloaden vanuit een andere bron.

Door deze stappen te volgen, zou je in staat moeten zijn om bestanden met een wachtwoord succesvol te downloaden en uit te pakken met SABnzbd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan