Tuts Redactioneel

Belangwekkende artikelen, columns, beschouwingen van de Tuts Redactie die niet meteen met IT of PC, tablet of smartphone te maken hebben, maar die ons allemaal kunnen interesseren. Kortom : lectuur voor als het even over iets anders mag gaan... Onder het gezamenlijk beheer van onze beheerders en medewerkers.
  • Gesloten
  • Vastgepind
In dit subforum wordt specifieke, soms controversiële onderwerpen besproken. Om de sfeer zuiver te houden en de focus op het onderwerp is dit...
Reacties
0
Weergaven
549
Beveiligingsbedrijf Malwarebytes meldt dat het malvertising, schadelijke advertenties, heeft gevonden die worden verspreid via Bing...
Reacties
0
Weergaven
861
Een ruimtevaartuig dat vorig jaar beschadigd raakte door de inslag van wat ruimtegruis, keert deze week terug van het internationale ruimtestation...
Reacties
1
Weergaven
567
Als de nood het hoogst is, is de redding nabij. We kunnen tegen 2024 commerciële fusie-energie krijgen. Fusie treedt op wanneer twee atomen samen...
Reacties
17
Weergaven
2K
Er werd me gevraagd iets over AI te schrijven. Ik heb wat rondgekeken op het internet en het resultaat kan je hieronder lezen. Veel leesgenot en...
Reacties
0
Weergaven
436
Er dwaalt veel beveiligingsadvies rond op het internet. Te veel. Hoewel enkele je wel helpen om je beveiliging te verbeteren, zal je af en toe...
Reacties
1
Weergaven
513
Omdat er, de laatste tijd, nogal wat ontwikkelingen zijn gebeurd, heb ik dit document wat aangepast. Bovendien heb ik de indruk dat velen het...
Reacties
4
Weergaven
1K
In een Amerikaans tijdschrift lees ik het volgende: De volgende generatie van draadloze mobiele technologie, 5G was vorige maand uitgerold in de...
Reacties
2
Weergaven
828
[Deze keer een bemoedigend artikel] De gedurfde bewering dat veroudering een behandelbare ziekte is, komt van dokter David A Sinclair, Professor...
Reacties
17
Weergaven
2K
In het (betalend) online tijdschrift ‘Medium Daily Digest’ schrijft Owen Williams de blog hieronder. Hij is niet de eerste de beste en het is...
Reacties
0
Weergaven
570
Als Pc-gebruiker ben je je zeker bewust van het gevaar dat er in het internet schuilt, maar toch is het goed hier alles nog eens op een rijtje te...
Reacties
12
Weergaven
986
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan