Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
LS, Sinds enige tijd krijg ik steeds weer de meldingen "De instellingen voor uw account .......@chello.nl zijn verouderd" en "De...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Heb problemen met een gedownload programma Reimage Repair. Installatie werd trouwens noch door Bitdefender, noch door Malwarebytes...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste, In de verkenner heeft men links de mappenstructuur. Tipt men hierop links dan opent in het rechterdeel de inhoud ervan die men ook kan...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Elke keer als Win10 opstart krijg ik een klein schermpje te zien met program Terminated Unexpectedly en een rood kruis met config file not found...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
  • Gesloten
Weet iemand hoe ik deze toolbar kan verwijderen?
Antwoorden
3
Weergaven
958
  • Gesloten
Sinds ik een upgrade heb gedaan van Windows 7 naar Windows 10 kan ik mijn CD rom speler niet meer gebruiken, met als gevolg dat ik ook bepaalde...
Antwoorden
1
Weergaven
954
  • Gesloten
als ik een foto opsla vanaf de cameraa op de pc , dus een JPG , kan ik hem op geen enkele manier ( na draaien) zo opslaan , vroeger ging dat wel...
Antwoorden
20
Weergaven
3K
  • Gesloten
geachte dames heren van het forum. ik heb de laatste weken alleen maar problemen met outlook. kreeg van microsoft meldingen van dat ik mijn...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo , komt er ook een versie van "Recovery disk Windows 10 64 bit " uit ? Groetjes
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Allemaal, Als ik mijn PC met windows10 erop opstart krijg ik deze melding: Er kan niet worden aangemeld bij uw account. Dit probleem kan...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan