Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Geachte lezer, Betreft: Windows 10 en mijn live email account. Sinds gisteren heb ik een bericht ontvangen van Microsoft. De inhoudt hiervan...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Weigert windows 10 een download van spotnet? De file staat wel in mijn verkenner, maar als ik hem probeer te openen gebeurt er niets. Heeft het...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe kan ik de map Downloads verplaatsen van mijn C schijf zodat alles in die map toekomt op mijn D schijf? Reden, telkens ik iets download komt...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
M
  • Gesloten
hallo hoe maak ik shrijfruimte vrij aub ik heb een e mail ontvangen maar als ik die wil lezen zegt die onvoldoende shrijfruimte hoe los ik dit op aub
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Probleem bij kameraad met de startknop. Weet wel dat dit gemakkelijk opgelost wordt via Powershell maar er zijn problemen. Reeds meermaals deze...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik ben mijn paswoord vergeten om de computer als account te openen hoe kan ik dat terug halen?
Antwoorden
17
Weergaven
3K
M
  • Gesloten
hallo na herstel uitgevoerd te hebben ben ik versheidene apps kweit heb hier een map met verweiderde aps staan hoe zet ik deze apps terug aub
Antwoorden
1
Weergaven
730
  • Gesloten
windows 10 krijg boodschap bij downloaden "Kan dit bestand niet downloaden. Dit zal weer eerder gemeld zijn. waar kan ik vraag / antwoord...
Antwoorden
1
Weergaven
747
  • Gesloten
Win7 en Win10 installeren op laptop met twee SSD schijven. Ik heb nu Windows7 op 1 schijf en de 2 de schijf staan alle gegevens. Nu wil ik die...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Zou er nog een mogelijkheid zijn om Windows 10 gratis te installeren? Ik heb nog een goede legale Windows 7 versie. Dank bij voorbaat.
Antwoorden
6
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan