Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

Hoi, Wat is een goed anonieme browser, ik heb al gehoord van duckduckgo, maar ik heb iets gelezen van nog een betere maar helaas vergeten. Kent...
Antwoorden
25
Weergaven
213
Hallo, Staat mijn instelling nu goed om niet storen niet uit te schakelen, als ik niet storen op aan zet verschijnt er een zz op mijn belletje...
Antwoorden
15
Weergaven
185
Hoi, Ik ben op gsm bezig en druk toevallig op een toets die vroeg Berichten ontvangen op geplaatste vragen En nog een andere optie ook met...
Antwoorden
1
Weergaven
27
Ik had voordien Kaspersky Total Sécurity maar heb momenteel Avast Free Antivirus maar zou willen overgaan naar : Premium(1,89€ per mnd) of...
Antwoorden
21
Weergaven
538
bij nh§et typen van opzoekinbg( in bg(oobg(le kan ik niks typen, sorry maar nh§eb bg(een andere pc om dit te typen esc nh§eeft dit² BACKSPACE...
Antwoorden
31
Weergaven
790
ik weet niet of het relevant is hier die vraag te stellen , maar anders : is het verstand die VPN op de smartphone te activeren
Antwoorden
30
Weergaven
794
  • Gesloten
Hoi, Als ik mijn mails op de pc gelezen heb zeker die van Yahoo en van hotmail en Gmail en ik verwijder die dan staan die nog altijd op mijn gsm...
Antwoorden
91
Weergaven
2K
nu en dan zie ik als ik iets wil versturen via chat dat er een end to end vergrendeling komt en ook nu en dan van een voor mij bekend iemand die...
Antwoorden
6
Weergaven
320
  • Gesloten
Is een programma fan control insteressant om te hebben op je pc, gewoon nieuwsgierig. https://tweakers.net/downloads/68100/fan-control-185.html...
Antwoorden
7
Weergaven
275
  • Gesloten
Misschien tip na problemen met Team Viewer (Kreeg steeds time-out en melding dat ik een commerciële versie gebruikte en werd omgeleid naar betalen...
Antwoorden
16
Weergaven
727
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan