Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Ik zoek al een tijdje naar een gratis qr-code scanner voor de pc. Zodat je een code voor je camera kan van de pc kan houden en die de pagina open...
Antwoorden
1
Weergaven
483
  • Gesloten
Besten, Ik heb gelezen dat "Miracast" automatisch is geïnstalleerd in W11. Maar waar kan ik dit vinden ? Hoe kan ik dit activeren ? FLAMINGO...
Antwoorden
1
Weergaven
217
  • Gesloten
hallo, het is mij onmogelijk een document via WIFI te scannen, afdrukken werkt wel. Bij Windows 10 nooit een probleem ondervonden. Iemand een...
Antwoorden
1
Weergaven
256
  • Gesloten
Heeft Windows 11 een optie om in Verkenner in rechterpaneel een kolom te tonen met de ingenomen spatie van alle mappen? Hieronder een voorbeeld...
Antwoorden
1
Weergaven
368
  • Gesloten
vond een artikel uit Tweakers waarmee je de positie van de taakbalk in Win 11/10 kon verplaatsen. leuk om na te lezen ... toe te passen? HIER de...
Antwoorden
1
Weergaven
352
Hoi, Ik ben op gsm bezig en druk toevallig op een toets die vroeg Berichten ontvangen op geplaatste vragen En nog een andere optie ook met...
Antwoorden
1
Weergaven
157
  • Gesloten
afkomstig van Github: https://github.com/builtbybel/readysunvalley/releases/tag/0.20.2 2 versie: x86 en x64
Antwoorden
1
Weergaven
554
  • Gesloten
Hallo, Ik had onlangs geleden gelezen dat Chrome een extensie had ontworpen had als je erop dubbel klikte hij zich in de browser nestelde en bij...
Antwoorden
1
Weergaven
271
Ik was verplicht om een nieuwe PC te kopen ( vorige ontploft ) maar voor spotnet heb ik nu de gegevens niet meer. Kan iemand mij helpen zodat ik...
Antwoorden
1
Weergaven
256
  • Gesloten
Snappen ze wel dat veel mensen daarop niet zitten te wachten...
Antwoorden
1
Weergaven
412
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan