Windows 10 1 gb usb stick gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ja ik weet het klinkt raar maar ik zoek wel degelijk een usb stick van amper 1 gb ..
ik heb al rond gezocht en deze zijn enkel maar aan te leveren indien men minimum 15 stuks neemt ..ik heb er echter geen 15 nodig !
waarom dat ik er ééntje van 1 gb nodig heb .. wel dit is om een wachtwoord herstel usb stick aan te maken en ik het een zonde vind om er een 8 gb stick te moeten gebruiken ..
aangezien er bij het aanmaken van zo een wachtwoord herstel usb stick amper een bestandje van 2kb op de stick word gezet .

*men geeft soms zulke 1gb usb sticks weg en misschien is er iemand die deze nog ergens liggen heeft maar deze dus niet gebruikt.
 
Waar moetie heen ?
Hij is niet nieuw meer en er staat nog wat op wat eraf kan, dus geen garantie :cool:

usb stick.png
 
op die paar dagen komt het nu ook weer niet aan .. bedankt in elk geval ...zo een stick is nergens te verkrijgen tenzij met er meerdere van besteld .
 
dat bedoelde ik dus.. men zet er een logo op en men deelt deze uit .. heb er ooit zelf 1 gehad maar je geeft deze dan aan iemand mee en nadien zoek je het kot af maar vind je deze niet meer ..naderhand valt dan de euro en kom je tot het besef dat je deze ooit heb uitgeleend .. maar nooit heb terug gekregen .
 
Yep, ik ken het probleem.
Bij mij komt het in de meeste gevallen door erg veel tijdgebrek waardoor ik wel eens een warhoofd kan zijn en zeker ook de leeftijd die een beetje tegen me begint te werken.
Gelukkig weet en zie ik zelf de oorzaak, maar of dit op korte termijn op te lossen is ............................................... Nee !!!

En grappig, jij zegt nu naderhand valt dan de euro
Ik zeg hier na bijna 20 jaar nog steeds "dan valt het kwartje".
En het kwartje ( 25 cent ) bestaat al sinds de euro niet meer in Nederland.
En ik ben niet de enige die deze uitspraak nog steeds doe.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan