Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje is de IE de enige brouwser die je gebruikt ...indien zo dan doe nu het volgende ...

Sluit alle geopende programma's af.
Klik op Start / Uitvoeren.
Typ of kopieer en plak regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt je op OK.

Als het niet werkt dan onderstaande ook zo doen!!!

regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 actxprxy.dll
regsvr32 oleaut32.dll
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 browseui.dll
regsvr32 shell32.dll

daarna doe je dit ..
Start Internet Explorer eens op.
Klik op 'Extra'
Klik op 'Internet Opties'
Kies 'Programma's'
Kies nu 'Web instellingen herstellen'
Klik op 'Toepassen'
 
ik heb internet explorer verwijderd en daarna op nieuw geinstalleerd , wat niet deed is verholpen

de volgende probleem heb ik nu ?
uplouden in wetransfer of ergens anders verloopt niet goed af
 
Leg deze zin eens wat beter uit wat je bedoeld: uplouden in wetransfer of ergens anders verloopt niet goed af
 
ik heb je niet aangeraden om de ie opnieuw te installeren , het bovenstaande diende je toe te passen
 
pc instellingen

pc instellingen

heeft iemand een site waar instellingen staat van configratie scherm

of info wat voor instellling standaard is zoal inschakelen /uitschakelen (wat moet ik inschakelen en moet moet ik uit schakelen
 
doe het volgende zoals ik je eerder heb meegedeeldt ....Verwijder Google redirect virus !
voor uitleg : zie pdf !!
het meeste heb ik van de engelse site gehaald en orgineel gelaten ...de eerste bladzijde werd door mezelf vertaaldt ..
Bekijk bijlage 7914
 
Laatst bewerkt:
@ stallion :das een goeie alternatief ....wel nog in de beta fase ...en daar heb ik het zelf niet op , maar das dan ook mijn persoonlijke keuze !
 
de pdf zou je kunnen lezen en afprinten , zonder dat je daar een w8w dient in te geven
 
lukt niet ik zie zwart veld , kun je voor die pdf doorsturen naar mail
[edit]stuur in het vervolg een pb in plaats van je email hier neer te zetten !![/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan