absorptiekussen bijna vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een canon pixma mg8150 en wil graag de teller resetten zodat ik dit bericht "absorptiekussen bijna vol" niet meer krijg. bij mijn pixma zie je dus geen enkele knop. pas als je on power duwt komen er bepaalde knoppen zichtbaar en dan nog niet allemaal. ik had al gehoord zet printer uit en druk dan op stopeen paar seconden. maar dat gaat dus niet. geen stopknop te zien als printer uitstaat

dankµ

lucko
 
lucky2000;n239613 zei:
beste cve hartelijk dank, maar ik heb dit ook al geprobeerdok dat met dat service tool. dat werkt ook voor geen meter.ik zal het nog eens proberen een van die dagen ik zla morgen eens proberen wat skippy gegeven heeft

Mijn link loopt naar uw deadlink Open General Tools software Het adres is waarschijnlijk veranderd. Ik heb dus niets gegeven, ik bezorg u een werkende link.
 
lucky2000;n239893 zei:
heb nu eindelijk tijd gevonden om eens te proberen met mijn printer. maar cve hoe geraak ik in de service mode?? ik ben op dat gebied een dummie hoor

Dat is wat ik gevonden heb hoor, ik heb zelf GEEN printer. Dus kan ik u helaas niet helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan