Windows 10 AdBlocker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik zou een filmpje willen bekijken maar krijg steeds de melding "U hebt een AdBlocker - schakel die uit".
Het filmpje betreft het onderhoud dat Filip Goebels had met onze koning Filip.

8caf7cb6e973168311e628d03033391b.jpg


Ik heb nu reeds reeds "AdBlocker" uitgeschakeld in mijn Firefox.
Ik heb nu reeds het programma waarop het onderwerp verschijnt "vtm.nieuws.be" en andere meldingen van VTM in de "witte lijst van AdBlocker " geplaatst.

Maar steeds verkrijg ik de melding dat het filmpje niet kan geopend worden.

Graag een tip.
 
hier kan ik het filmpje zonder problemen bekijken in Firefox met AdBlock ook in de edge kan ik deze bekijken terwijl AdBlock plus aanstaat ...
**het uitschakelen van de AdBlocker is niet noodzakelijk .. het is voldoende om deze te pauzeren ..vervolgens vernieuw je de site en kun je nadat deze vernieuwt is probleemloos het filmpje bekijken .. tevens kun je dan ook de AdBlocker weer uitvoeren en geeft deze géén probleem meer .

het filmpje staat ook op YouTube ..
 
Als je de adblokker uitgeschakeld hebt, Ga dan uit de site waar je op bent en sluit Firefox af. Na het opnieuw opstarten zou het moeten lukken. Je moet wel de adblokker uitschakelen op de site waar het probleem zich voordoet.
 
Beste Qtex,

Dank voor het filmpje, zo heb ik dit toch kunnen bekijken.
Maar mijn opslag kan ik nog steeds niet bekijken, de AdBlocker blijft in de weg.
Ik heb hem nogtans uitgeschakeld op de bewuste website - uit Firefox - gegaan - mij n PC uit- en terug ingeschakeld, en... de AdBlocker blijft blokkeren.

Flamingo
 
het is voldoende om de Firefox webbrowser te herstarten op de betreffende site van het filmpje ... je pc uitschakelen is absoluut niet nodig en overbodig ..
ik kon het filmpje hier al bekijken door enkel de AdBlocker te pauzeren en de desbetreffende site te vernieuwen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan