Status
Niet open voor verdere reacties.
heb geen probl...hoor ben alleen op zoek naar een goede server om iets te downloaden ik gebruik mirc maar heb de indruk dat er bij bomma news veel intressante dingen staan die je bij mirc niet vind.....nu vroeg ik me af of er voor skynet ook zoiets bestaat
 
heb geen probl...hoor ben alleen op zoek naar een goede server om iets te downloaden ik gebruik mirc maar heb de indruk dat er bij bomma news veel intressante dingen staan die je bij mirc niet vind.....nu vroeg ik me af of er voor skynet ook zoiets bestaat

Bij BommaNews zult u geen interessante dingen vinden omdat dit gewoon een programma is om te downloaden uit binaire nieuwsgroepen.
BommaNews is eigenlijk voorbijgestreefd. U kunt beter gebruik maken van GrabIt (gratis) of Newsleecher (te betalen).

Indien u wenst te downloaden van binaire nieuwsgroepen moet u dat doen vanaf de nieuwsgroepen die uw provider eventueel aanbied. Indien uw provider Skynet is kunt u dat doen vanuit "news.skynet.be".
U kunt natuurlijk ook een "payserver" gebruiken.
Hierop zult u veel meer vinden omdat de retentie veel hoger ligt.
Zoeken naar voor u interessante programma's kunt u doen vanuit "Binsearch.info"
http://www.binsearch.info/index.php?adv_sort=date
 
is het normaal dat je moet betalen voor die grabit....en wat is de bedoeling van de link http://www.binsearch.info/index.php?adv_sort=date als ik search doe gebeurd er juist niks???? werkt dit via grabit ? ik snap er gewoon niks van

Het programma GrabIt is gratis, maar als u de GrabIt Search wilt gebruiken moet u maandelijks een kleine som betalen. Om dit te vermijden werk ik met Binsearch. Hoe dat werkt? Typ in het bovenste vakje de naam van het programma, film, mp3 enz... en klik dan op Search. Als het programma...in één of meerdere groepen gepost is krijgt u hiervan de melding met alle uitleg die u nodig hebt om het te downloaden. Om deze melding te zien moet u wel een beetje naar onder scrollen. Als het programma niet is gepost krijgt u de melding "No results".
 
ok thanks ....heb dat gedaan zoals je zegt maar het volgende probleem is er al .....ik denk dat ik het doorheb beneden staat dan create nzb doe dit allemaal maar volgens mij vindt grabit de server boneless niet ....of ben ik verkeerd pppfffffffffffffffffffff
 
ok thanks ....heb dat gedaan zoals je zegt maar het volgende probleem is er al .....ik denk dat ik het doorheb beneden staat dan create nzb doe dit allemaal maar volgens mij vindt grabit de server boneless niet ....of ben ik verkeerd pppfffffffffffffffffffff

Als uw provider deze groep "Boneless" niet aanbiedt kunt u er ook niet van downloaden. Kijk eens in GrabIt onder Tabblad "All groups (naam die u hebt opgegeven) of u de groep Boneless wel terugvindt.

U kunt enkel downloaden vanaf de groepen die onder dit tabblad staan.

Boneless is één van de groepen die door veel Belgische providers (waaronder Telenet) uit hun aanbod is verwijdert wegens het aanbieden van illegale (lachen) software.

Indien u deze groep wilt, zult u gebruik moeten maken van een "Payserver"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan