afbeeldingen verslepen in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi, kan iemand mij vertellen, hoe het kan, dat ik bij mijn foto,s bij afbeeldingen, ik de foto,s niet kan verslepen, dus een andere plaats kan geven. Een foto naar een map verslepen kan wel. Het zal wel met een instelling te maken hebben maar welke? Windows home premium.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je dan zo iets?

Dan moet je automatisch sorteren uitzetten, dit kan denk ik niet in een gewone map, enkel op je bureaublad (desktop).
rechtsklik met de muis en ga boven " beeld " zweven tot dit uitvouwt.
Het vinkje naast " automatisch sorteren" " klik je weg.
Nu kan je alles zetten waar je wil.
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    27.5 KB · Weergaven: 86
Mijn fout, dat was de oude benaming.
In windows is ook veel veranderd sinds vista en 7
Nu heet het " pictogrammen automatisch schikken "
Maar dit kan enkel op je bureaublad, zoals gezegd.
In een gewone map kan je niets doen.
 
hoi erg bedankt, ik zat al uurtje te knoeien ermee, was Xp gewend en daar kon het wel!!!!!Ik zag dat het inderdaad op buroblad wel gaat. Misser van windows 7 vind ik dat het niet gaat. Groeten piet bjma
 
hoi Mik , bedankt, weer wat geleerd. Kan me herinneren dat dat klopte, soms kon het in Xp weer niet en stond alles weer anders.
Zal es kijken bij irvanview.
Wie tevreden is, met wat ie heeft, is de rijkste die er leeft :) zo nu jij weer.
groeten piet bijma
 
Het moet te regelen zijn zoals in XP via een registeraanpassing, daar heb ik nog niet naar gezocht.
Het zal dan wel zoals in XP werken denk ik.
Geinteresseerd om te experimenteren? dan wil ik er wel eens op zoeken, wie weet levert het nog wat op???????

enneh......wie het kleine niet eert en is het grote niet weert (waard)
oftewel, een eurocentje is het begin van een miljoen
 
Laatst bewerkt:
hoi, bedankt voor de reaktie, leuk , als je wilt, zoek er es na. Ik doe dat maar niet, denk dat ik het verknoei dan.....
Nu we toch bezig zijn: de wereld heeft genoeg voor de behoeften van iedereen, maar niet voor de hebzucht...
groeten piet bijma
 
Misschien herwerk ik deze fixes eens na uitgebreid testwerk.
Je begrijpt wel dat dit een aantal uren zal in beslag nemen natuurlijk.
Dit is wat ik net gevonden heb:
How to Disable Full Row Select in Explorer in Windows 7? - The Winhelponline Blog
(MANUEEL ALLES DOEN GAAT UREN TIJD KOSTEN? BETER ONDERSTAANDE LINK EENS GEBRUIKEN? SCROLL HELEMAAN NAAR OMLAAG)

Je kan wel eens dit programma gebruiken en laat eens weten hoe het bevalt.
Welcome to Classic Shell


PS: vergeet dat testwerk, het is al gedaan en ik vond waar.
De heer Ramesh is al klaar met zijn ding.
Download de 2 regfiles, pak ze uit.
De link voor ' how to disable full row select vond ik het eerst en staat reeds hier boven vermeld.
Tekst en uitleg staat hier:
http://webcache.googleusercontent.c...+folder&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=be&client=opera

Geen tijd meer voor testwerk, ik moet om 13.10 op het werk zijn maar ik denk wel dat het je gaat lukken om dit te doen.
 
Laatst bewerkt:
hoi neeltjetweety, bedankt voor het werk alsvast gedaan, ik heb nu ook geen tijd, maar ga het bezoeken, wat je aangaf....
groeten piet bijma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan