afbeeldingen verslepen in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
De .rteg file moet effectief op het bureaublad staan en alle vensters moeten gesloten zijn zodat de registersleutels niet in gebruik zijn, anders wrkt het niet.
Ik heb niet afgemeld, maar gelijk de pc uitgezet, nu na herstart werkt alles goed, dus je kan deze fix gerust uitvoeren, er is een 2e sleutel die de bijgevoegde sleutels terug uitwist en de toestand van je register dus hersteld.
Het is maar 2 minuutjes werk eens je er aan begint.
 
Hoi nijltjetweety. Bedankt voor het werk. Ik krijg het spaans benauwd, om er aan te beginnen, te weinig ervaring met pc. Dat het technisch mogelijk is goed om te weten. Mischien dat iemand anders het ook es doet zoals u hebt aangegeven. Voor ''de veiligheid'', oftewel mijn veiligheid , laat ik het maar voorlopig bij het opnieuw nummeren van de pic,s in een map om zo een andere volgorde te krijgen.
Leuk om zo eens contact te hebben op pctuts.be
groetend piet bijma
 
Nou het programma Welcome to Classic Shell kan je altijd nog eens installeren als je benauwd bent van het register.
Er zijn maar 2 sleutels die worden aangepast hoor zodanig dat de sleutels die worden geplaatst kunnen worden gebruikt.
Met de undo worden deze 2 sleutels hersteld, de sleutels die er werden bijgezet worden dan niet langer gebruikt en zijn vanaf dan niet meer dan enkele regeltjes tekst.
Dat is de werking van het register, iedere sleutel is een wegwijzertje, en als er 1 wegwijzertje weg is (of in een andere richting gedraaid is in dit geval) is de ketting gebroken.
Daarom ook is het gevaarlijk registeropkuis te doen, want vroeg of laat loopt het fout af.
Ze kunnen via regedit handmatig verwijderd worden zodat er niets meer achter blijft in het register.

Dit is niet zo bij software, deze plaatst sleutels bij maar bij uninstall blijven die sleutels wel gewoon staan.
Ik ben veel meer benauwd van gewone software, om een programma te testen gebruik ik steeds een oude pc, en daar maak ik steeds een backup van die ik snel kan terugzetten.
Een kleine tweak met 2 originele sleuteltjes doe ik direct omdat ik weet wat er gebeurd.

Onze vriend mazzel zal wel kandidaat zijn zeker om eens te testen?
Ben je nog geinteresseerd?
 

Bijlagen

  • disable-auto-arrange.zip
    1.5 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
Hoi nijltjetweety, ik verstuur de info naar een aantal vrienden van mij en eens kijken wat zij er mee doen. Ik neem de info van jou zondermeer aan hoor. Mischien wil mazzel het es doen dan. En als je ''mazzel'' heet kan je ook niks gebeuren:):) Nou de mazzel (is hier ook een totziens uitdrukking)
groeten piet bijma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan