Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag had ik hulp bij volgend probleem, ik heb een HP envy all in one 5530 printer, ik kan een foto,
een mail afprinten doch als ik in Word of een PDF wil printen doet hij niets.
Ik heb alles al eens met de Revo verwijderd en hetzelfde probleem blijft, Ik werk met windows 10 en office 2016.
Iemand een oplossing aub?
Suzy
 
pdf en word printen

pdf en word printen

Beste Rikkie, dank voor het snelle antwoordt maar, er staat niets in de wachtrij, het commando wordt niet
doorgegeven in Word, een pdf van m'n school kan ik wel printen, maar een pdf van Telenet dan weer niet.
In word opties staat laatst afgedrukt, met het uur dat ik het wou printen, maar daar blijft het bij.
In Office 2010 printe hij wel alles af, nu met 2016 geen enkel document of exel . De printer is reeds 2x verwijderd (ook uit het register) en terug geinstalleerd. Raad ???
 
Staat de HP printer als standaard printer in Office 2016 ?
Als hij niet in het lijstje staat, moet je jouw printer eerst toevoegen.

( in onderstaande afbeelding is geen printer geinstalleerd, maar wel Adobe )

Printer.jpg
 
Thx Lana,
Dat is wat ik bedoelde.

Suzy, die documenten die je wel kan afdrukken, is dat ook via office 2016?
Of via je browser?
En de PDF-jes van Telenet? Via Adobe, browser of een ander programma?
 
Dit bericht heb ik via PB ontvangen van suzy

suzy zei:
Beste Lana,
ja m'n printer staat er en als standard printer, ook in Word staat hij als ik op afdrukken klik in Word gaat er geen commando naar de printer.
Mails en andere documenten print hij perfect af. Ook de PDF van Telenet print hij niet, andere dan weer wel. Ik heb zojuist de office verwijderd met de Revo
uninstaller, terug opgestart en de office weer geinetalleerd. Geen verandering,
waarom hij het vertikt om word, exel niet af te printen is mij een raadsel.
Groeten, Suzy
 
afdrukken

afdrukken

Ik zie dat het een Wifi printer is . Print je via het draadloos netwerk ?

ja het is via een draadloos netwerk, in office 2010 was er helemaal geen probleem, in W10 werkte hij
al 4 maand perfect, nu met de office 2016 print hij niet. De pdf die hij wel print ziin van smartschool,
de documenten zijn uit mails, een foto wordt gewoon geprint. Hij staat zowel bij apparaten als in office
als standard printer weergegeven. De drivers zijn uptodate, ik heb alles al eens volledig verwijderd, ook in het register , zowel m'n printer als de office als adobe pdf, geen resultaat, in word komt er geen reaktie van de printer en ook geen wachtrij, wel staat er dan bij opties (van word) laatst geprint met het uur waarop ik het wou afprinten. Ik heb al gedacht van een volledige format te doen. Suzy
 
Hallo helpers, ik heb zowel de office 2016 als de printer volledig verwijderd,
nu office 2013 geïnstalleerd en nog steeds geen respons tussen m'n printer
en PDF of een Word document. Raar, maar wie zegt dat werken met een pc rimpelloos is ? Nog steeds niemand met een antwoord? Ik probeer in ieder geval een oplossing te vinden. Een printer van 9 maand gooi je toch zo maar niet weg.
Toch had ik graag hulp. Suzy
 
Als via USB print i.p.v. via wifi, heb je dan ook problemen?

Ik heb ook gezien dat deze printer alleen compatibel is met:

  • Compatibiliteit PC Win XP, Vista, Windows 7, Windows 8

Misschien ligt hier ergens de oorzaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan