altijd maar dezelfde update in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast
Ik weet niet of ik hier op het juiste forum ben met deze topic maar ik wou iets weten!
Ik heb overlaatst nero 10 geplaatst op deze pc (xp)nu gebeurd er steevast het volgende,iedere keer ik deze pc openzet krijg ik steeds updates toegestuurd en steeds dezelfde??Heeft dit iets te maken met die nero10,heb ik anderst nooit gehad,deze morgen 20 updates geplaatst en nu staan weer die 4 updates klaar om te plaatsen??
Iemand enig idee wat ik kan doen....


Paul
 
Over welke update gaat het ?

Doe dit eens:

Deïnstallatie van alle .Net Framework via Configuratiescherm --> Software
Verwijderen van Windows Updatebestanden:
- Start --> Uitvoeren --> CMD + [enter]
- tik in: net stop wuauserv + [enter]
- tik in: rmdir /q /s c:\windows\softwaredistribution + [enter] (ervanuitgaand dat Windows geïnstalleerd is in C:\Windows
- Download de DotNetFix Bekijk bijlage dotnetfx_cleanup_tool.zip
- Installeer .Net Framework opnieuw in deze volgorde:
1 - .Net Framework 3.5 SP1, dan:
2 - .Net Framework 1.1, dan:
3 - .Net Framework 1.1 SP1
Je kunt deze versies downloaden vanaf Microsoft
 
Laatst bewerkt:
Je kan kiezen om de updates die toegekomen zijn NIET automatisch te laten plaatsen. Ik vermoed dat ge met een illegale versie van Nero zit of een versie die meegeleverd werd met een speler. Mogelijks kunnen de updates hierdoor niet geplaatst worden.
Als je ze manueel selecteerd, kan je ze uitvinken. Wel nadien aangeven (ook met een vinkje) als het U gevraagd wordt om die updates NIET meer op te vragen.
 
Wat ik me al de hele tijd afvraag, je schreef reeds meer dan 20 updates
Komen er van Nero zo veel updates uit of gaat het over updates van microsoft (windows?) , en welke updates zijn het juist van microsoft (annex nero)?
Ik weet nog steeds niet welk probleem je precies ondervind.
 
het probleem is dat als ik telkens Xp open ik altijd die zelfde 4 updates krijg,ik mag ze plaatsen en een 15minuten later krijg ik ze opnieuw,wat ik raar vind,en dit sinds ik nero 10 geplaatst heb,die 20 updates daar waren veiligheids updates tussen(windowns),maar ook weer die 4 die ik steeds terug krijg,daarom mijn vraag om hulp...


Paul
 
Installeer de updates eens opnieuw maar dan handmatig.
Via de termen info en KBxxxxxx (updatenummer) kan je deze downloaden via google.
Je zal je updategeschiedenis eens moeten wissen volgens mij, ik zoek even op hoe dat moet voor XP want zelf werk ik daar niet meer mee.
 
thanks voor de hulp..ik ben nu ook geen pc freak hoor,maar ik doe men best!!


Paul
 
Doe dit eens.
Plak deze opdracht in uitvoeren via je startmenu
%windir%\SoftwareDistribution\
Open de map DataStore en maak deze map volledig leeg.
Herstart je pc
Zoek handmatig naar updates voor windows via windows update (ook via je startmenu).
Krijg je die updates nog?
 
ik ga dit straks eens doen,moet men andere pc opstarten en laat dit hier weten hoe het gegaan is,thanks!!

Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan