altijd maar dezelfde update in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe dit eens.
Plak deze opdracht in uitvoeren via je startmenu
%windir%\SoftwareDistribution\
Open de map DataStore en maak deze map volledig leeg.
Herstart je pc
Zoek handmatig naar updates voor windows via windows update (ook via je startmenu).
Krijg je die updates nog?

Ik ben vergeten bijvertellen dat je in XP wss in veilige modus zal moeten opstarten om die map leeg te maken.
Ook verborgen updates gaan terug worden aangeboden omdat de geschiedenis volledig gewist zal zijn.
 
Ik heb het volgende gedaan,ik heb een e-mail gestuurd naar hun met de uitleg van mijn probleem,nu is het afwachten wat hun antwoord zal zijn!!

Paul
 
KB2418241: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 SP2 en 3.5 SP1 op Windows Server 2003 en Windows XP x86

KB979909: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 en .NET Framework 2.0 SP2 voor Windows 2000, Windows Server 2003 en Windows XP x86

KB2418241: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 SP2 en 3.5 SP1 op Windows Server 2003 en Windows XP x86

KB983583: Beveiligingsupdate voor .NET Framework 2.0 SP2 en 3.5 SP1 op Windows Server 2003 en Windows XP x86


Kijk,deze updates krijg ik steeds....iemand op de hoogte ervan?


Paul
 
Net framaworks 1.1 is nergens meer voor nodig.
Verberg die van de eerste keer als ze er nog mee afkomen.
 
zo,ik heb nero 10 eraf gewipt,ook volledig verwijderd zoals moest en terug geplaatst en tot nu toe krijg ik geen meldingen meer,de eerste keer wel toen ik het opgestart had,heb ze geplaatst en tot nu toe blijf ik ervan gespaard"hout vasthouden" Hopelijk ben ik ervan verlost!!
Wat zou de reden dan geweest zijn dat die updates iedere dag kwamen ??


Paul
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan