Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
vroeger had ik het programma Malware Anti malware maar dat is verdwenen
bij zoeken op Google vind ik alleen het programma Malwarebytes maar dat is een proefversie en ziet er anders uit
waar kan ik het aloude MAM vinden aub ? 1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[]dat is inderdaad deze die ik wou en geinstalleerd
MAAR , na installatie komt er op dat er een update is
Knipsel.jpg
en als ge die doet komt ge op die proefversie terug dat ik hierboven toonde
is dat normaal OF moet ge NIET updaten

en wat gebeurt er als ge wel opdate en die versie gebruikt na die 14 dagen dan ?
betalen ?
 
Dat risico loop je met veel verouderde software.
Uiteraard proberen fabrikanten je een nieuwe ( in dit geval trial en daarna betaalde versie ) aan te smeren.

Niet updaten naar de nieuwe dus als je de oude versie wil blijven gebruiken. Maar met een oude versie heb je natuurlijk ook geen updates meer voor deze oude versie. Dus de nieuwste malware zal de oude versie niet herkennen en heb je een scanner die niet 100% waterdicht is.

Een keuze die u dus moet maken.
Of de oude versie die niet meer ge-update wordt blijven gebruiken, of updaten naar een nieuwe trial versie waarbij na 14 dagen een aantal belangrijke functies uitgeschakeld worden. Wil je die blijven gebruiken zal je het programma moeten aanschaffen. Ook zal je dan verzekerd zijn van de nieuwste updates en dus een goede bescherming.

Uw vraag was dus waar de oude versie nog te vinden. Ik geef een linkje en het is verder aan u wat hiermee te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan