Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste mensen, Wat is volgens jullie het beste en liefst eenvoudigste antivirusprogramma voor W10. Ik ben geen hoogvlieger op dat gebied. Dus hoe eenvoudiger hoe beter (?). En als het gratis kan?......
Een goed anti-virus programma is voor iedereen persoonlijk voor mij is dat eset voor nog andere een ander.
Defender zou ook voldoen lees ik soms en zit standaard in Windows 10 dacht ik.
Eigenlijk zit de beste anti virus scanner voor het scherm en dient het programma als helper en assistentie.
Als je dan die lijst erbij neemt zie je dat de defender mooi op alles zijn scores mooi op een rijtje heeft. Waarom zou je dan eentje van een derde partij downloaden als er al eentje in je Windows zit?
ook ik gebruik de Malwarebytes Premium en de Defender staat dus op non-actief maar kan handmatig een scan draaien indien men dit wilt .
enkel het onderdeel van de antivirus/malware van de Defender staat op non-actief de firewall blijft zijn werk doen .
The current test Microsoft Defender Antivirus (Enterprise) 4.18 for Windows 10 (203118) from August 2020 of AV-TEST, the leading international and independent service provider for antivirus software and malware.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.