Apps downloaden uit andere bronnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds de update Android 10 kan ik niet meer downloaden uit andere bronnen, zoals uit Dropbox met mijn Xiaomi Mi 9.
Ik weet nu ook niet hoe ik dat moet instellen op mijn telefoon of in Dropbox. Hiervoor ging het prima.
Graag advies.
 
Zou het niet weten, maar Android is wel erg bezig met beveiliging en ik weet dat Android 10 een pak veiliger geworden is als Android 9, maar of het nu echt onmogelijk is, daar twijfel ik nu echt aan. Heb nu Android 9. Dus kan ik het helaas niet voor u nagaan, maar probeer het wel voor je uit te vissen.

edit,
Ik heb eens gezocht, en hoe je het moet doen vind ik niet, maar het zou moeten mogelijk zijn. Wel moet je per APK bestandje toestemming geven in plaats van 1 maal. Dus zou ik als ik u was naar bestanden gaan, downloads en het APK bestand selecteren en normaal gezien zal je dan een waarschuwing krijgen dat je probeert een APK bestand buiten play store te installeren. Dan klik je op ok om verder te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat de vraag niet voor mij bedoeld is, maar hoe het nu zit met dropbox weet ik nu niet. Ik gebruik dit amper moet ik eerlijk bekennen. Kan het eens op mijn Smartphone installeren en zien hoe het hier gaat in Android 9. maar of TS daar iets aan heeft betwijfel ik sterk.
 
@cve ik heb hier juist als proef de mobiele versie opgehaald via google play en deze vervolgens willen koppelen aan mijn dropbox account ..
alhoewel er géén andere apparaten gekoppeld waren aan dat dropbox account werd het koppelen tegen gewerkt aangezien dat er tijdens het koppelen werd aangegeven dat er zowel 6 apparaten gekoppeld waren .. er mogen maximaal maar 3 apparaten gekoppeld zijn werd er vervolgens vermeld ..bijgevolg boden ze dan aan om gedurende de maand de Plus te gebruiken en na die 1ste maand betaalde je dan maandelijks iets van 12€ ..

**men verplicht je om dus een abbenement te nemen ..
heb getracht een paar gekoppelde apparaten te ontkoppelen maar dit werd om de een of andere reden tegen gewerkt .
 
Het is dus ook weer een kassa kassa spelletje. Eerst gratis lokken en daarna geld ervoor vragen. Zielig vind ik dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan