avast anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

heb bij het installeren van een programma de optie installeer avast anti virus mee niet gezien en die staat er nu ook op, ik heb die verwijderd met revo uninstaller maar het programma vind staat bij de optie opstarten in msconfig en ik kan die niet afzetten, het icoonjte staat links onderaan en het staat ook nog in de program files Avast software,
hoe kan ik dit verwijderen, heb al in het register alles wat met avast te maken heeft verwijderd en de map die in program files staat daarvoor ben ik niet gemachtigd, ben nogthans administrator
zie foto's. Het programma staat niet meer tussen revo uninstaller en ook niet meer in de map configuratiescherm bij de programma"s

5c02ffdae4c93-avast.png


5c02fff3b7981-krijg_het_niet_weg_uit_het_register.jpg
 
kan nu ook niet meer scannen met windows defender en die unlocker geeft malwarebytes aan als een PUP optional Babylon wat het ook weze mag,

hoe kan dit, ik heb in veilige modus alles weggedaan dat ik niet kon verwijderen in de program files map en toch blijft die in de taakbalk staan, hij staat nergens anders vermeldt in de program files, waar zit die dan
mag ik die ulocker gebruiken en hoe of wat moet ik ermee doen, Qtex help ik wil mijn defender real time terug dju
 
qtex, ik heb het met avast clear.exe kunnen verwijderen, ben blij, met die kl.. anti virussen,
zeg wat moet ik doen met dit programma unlocker, die zegt dat daar een bedreiging op zit (malwarebytes) PUP optional Babylon, of moet ik mij daar niets van aantrekken??
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
ook al heb je Malwarebytes er op staan indien het de gratis versie is dan hou deze geen pup's tegen en worden deze oas herkend tijdens het scannen ..
*draait er de premium dan zouden deze pup's tegengehouden moeten worden tenzij deze bij het installeren van eender welke software is binnen gekomen ...
je mag vervolgens deze pup dan ook verwijderen via de Malwarebijtes .

unlocker is zo te gebruiken je hoeft deze enkel maar te starten maar aangezien je meedeeld dat avast clear.exe gebruikt werd is dit nu overbodig ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan