Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
AVG verzamelt browse- en zoekgeschiedenis van klanten en verkoopt die mogelijk door...

AVG zegt de browse- en zoekgeschiedenis van klanten te kunnen verkopen om zijn software gratis te houden...mogelijk gaat het hier enkel om de gratis te gebruiken virusscanner !
Dat schrijft het bedrijf achter de populaire gratis beveiligingssoftware in zijn aangepaste voorwaarden die halverwege volgende maand van kracht worden.

lees meer hier over ..



dit kan je voorkomen door een paar Privacy instellingen uit te vinken welke standaard aanstaan ..
c455f65c3d-Ashampoo_Snap_2015.09.18_19h04m48s_004_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Qtex, dit is dus de instelling gelijk het zijn moet zonder dat AVG ermee aan de haal kan gaan als ik het goed begrijp? Dit stond bij mij dan al goed.
 
dat heb je goed begrepen ...
het is eerder wel enkel voor de gratis te gebruiken virusscanners waar men dus deze optie om je privacy instellingen aan te passen dus niet kan benaderen ...
 
Ik denk dat we niet meer gerust zouden slapen. Niet dat ik dat nu doe, maar kom is bij manier van spreken.
 
Nou ik slaap als een roos.
Gelukkig heb ik niets te verbergen en maak me ook niet zo heel erg druk over wat men van mij weet.

Social Media doe ik niet nagenoeg aan, dus dat probleem is getackeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan