Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een tablet die 't vrouwtje gebruikt. Die heb ik teruggezet naar fabrieksinstellingen omdat hij regelmatig veel tijd nodig had om bepaalde zaken op te starten.
Dus alles wat ze gebruikt opnieuw opgezet en de rest van de app's verwijdert.
Maar het toetsenbord staat terug op qwerty. Dit moet uiteraard Azerty zijn. Ik krijg met geen middel het toetsenbord terug juist. Het Google toetsenbord Nederlands België zie ik nergens staan. Alleen Nederlands.
Het gaat om een Tablet Medion Lifetab MD99000.
Wie weet raad?
 
je dient wel de volledige benaming te vermelden vb : Medion MD 99000-LIFETAB P9514

de aanpassing dient te gebeuren bij Taal en Invoer ...
klik op Nederlands en vervolgens kun je dan verder klikken op Nederlands (nederlands) of op Nederlands (belgie )
kies dan Nederlands - Belgie (punt)
 
je gaat naar het tandwieletje ( instellingen), dan ga je naar "taal en invoer", daar ga je naar "taal", daar kies je ( Nederlands(België)).
Bij sommige moet je je wel weer heropstarten voor hij de wijzigingen aanneemt, maar normaal gezien gaat dit meteen aangepast zijn zonder heropstarten.
 
je gaat naar het tandwieletje ( instellingen), dan ga je naar "taal en invoer", daar ga je naar "taal", daar kies je ( Nederlands(België)).
Bij sommige moet je je wel weer heropstarten voor hij de wijzigingen aanneemt, maar normaal gezien gaat dit meteen aangepast zijn zonder heropstarten.

Dat is het nu net, Nederlands(België) staat er. Bij toetsenbord staat er Android toetsenbord en Nederlands.
Geeft enkel Qwerty zie nergens die Nederlands Belgische punt staan.
 
Nederlands (België) of Nederlands (Nederland) staat voor de gebruikerstaal (spellingscontrole) . Belgisch punt staat voor toetsenbord indeling .
 
vermeld dan eens de volledige naam /model van dit tablet !
dit werd u eerder al gevraagd !
 
Dat model doet er niet toe, het is het soort android dat erop staat en dat is 4.0.3 maar wat hebben ze er van tussen gehaald van talen en zo? Dat weet je natuurlijk nooit op voorhand. Dus ff een azerty klaviertje zelf binnenhalen en je bent zo weer op de been.
 
Dus ff een azerty klaviertje zelf binnenhalen en je bent zo weer op de been.
in het openingsbericht verklaar Mik dat azerty eerder wel te gebruiken was maar bij het terug zetten naar de fabrieksinstellingen het blijkbaar verdwenen is !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan