Software Backup programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK ben op zoek naar een backupprogramma dat het volgende zou moeten kunnen (indien dat jan en bestaat, want ik ben een leek). Van bepaalde items op mijn pc (o.a. excelprogramma's, Word, maar ook andere programmas's zou ik op regelmatige basis (1 x per dag bvb) een backup willen maken. Die zou dan weggeschreven moeten worden naar een externe harde schijf. Ik zou willen dat elke backup apart wordt opgeslagen (zodat ik nadien op een bepaalde datum kan terugvinden wat er toen op mijn pc stond, en niet wat er de laatste backup aanwezig was. IK weet niet of ik duidelijk genoeg ben, en/of dat dit bestaat... Dit zou me zeer van pas komen voor mijn werk. Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt.
 
Dit is een gratis Pro -versie, NL-talig + license key:


een tip: éénmaal een volledige back-up maken daarna een differentiële (het verschil tussen de volledige back-up en huidige situatie wordt dan weg geschreven).
een NL-talige handleiding is hier op deze site ergens aanwezig:


uit proberen, zou ik zeggen ...
S6
 
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb echter nog wat vraagjes :
- hoe maak i, die differentiele backip waarover u spreekt.
- Ik heb eerst geprobeerd om de volledige backup te maken. Maar ik weet niet if die gelukt is. Kan die nergens vinden...
 

onder #4 staat er ook iets ....

de handleiding es door nemen lijkt me een goed idéé om te starten, ook zijn er op you tube genoeg filmpjes beschikbaar. je start Aomei op en duwt es op de knopjes ervan, natuurlijk geen enkel proces opstarten daarvoor dient: ' Afbreken ' of ' Annuleren '.

handleiding:



hierbij nog enkele screenshots met antwoorden op je vraag
 

Bijlagen

  • 3EA2B0D6-D95F-4D14-85A0-641E7F995F0E.jpeg
    3EA2B0D6-D95F-4D14-85A0-641E7F995F0E.jpeg
    64.5 KB · Weergaven: 106
  • 704FC6ED-DAE7-4D60-B9EB-52D1DE2F88D6.jpeg
    704FC6ED-DAE7-4D60-B9EB-52D1DE2F88D6.jpeg
    64.8 KB · Weergaven: 121
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan