Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit bericht is verborgen.

Klik op de bedankt button, dan pas zie je het bericht !!!!! Ben je niet lid dan zie je de thx button niet.

eender in welk bericht, waar ik op bedankt druk, blijft bovenstaande geldig...
ik krijg niets te zien
daarvoor werkte het altijd ;!
 
Ik heb het probleem eens bekeken, en voorlopige is daar geen oplossing voor. Binnen kort komt er een update voor uit.

Ik heb het met uw account getest en als je op de button klik kan je het zien, vernieuwe je uw pagina zal je het niet meer zien.
 
kweet het en dat bedoelde ik dus ook niet
het werkt dus meestal wel
maar in sommige posts niet
maakt ni uit
kzal er dan wel op een andere manier aan geraken ;-)
 
Kan soms voorvallen als u vista heeft. Dit heb ik soms ook voor, nog geen oplossing gevonden voor dit probleem. Gewoon IE afsluiten & opnieuw openen en probleem is weer even van de baan.
 
Is dat alleen met internet explorer dan?
Ik heb dat probleem nog nooit gehad in opera.
Of neem firefox, is misschien ook beter?
 
Sins laatste bewerking dat ik gedaan heb, heb ik dit nog niet voorgehad.
Dus hier werk alles prima
 
Kan soms voorvallen als u vista heeft. Dit heb ik soms ook voor, nog geen oplossing gevonden voor dit probleem. Gewoon IE afsluiten & opnieuw openen en probleem is weer even van de baan.

De oude vista met sp1 is nog niet hetzelfde dan de nieuwe vista met sp1 van microsoft.
Het werkt beter dan een opgelapte oude vista.
Je moet maar eens eentje downloaden en deze terug activeren (telefonis) met je eigen code.
De meesten hebben vista x32, kan ook een oorzaak zijn, ik heb de x64 (na 5 maand miserie met de x32 versie).
De beta al getest van internet explorer 8, is waarschijnlijk nodig voor de oude vistagebruikers.
 
Hela :De oude vista met sp1 is nog niet hetzelfde dan de nieuwe vista met sp1 van microsoft. Ik heb Vista X64, is een probleem blijkbaar volgen kleinesoft ( microsoft) omdat ik met een oudere router werk, Vista zou deze niet kunnen commanderen, met men xp computers heb ik daarvan geen last. Probleem zal ooit wel eens opgelost geraken.
 
Doordenkertje die kleinesoft, goed gevonden.
Die driverproblemen zijn niet uit de lucht in vista, dat weten we al enige tijd he.
Maar met die driverproblemen allerhande stel ik mij wel steeds volgende vraag.
Als microsoft overstapt naar een nieuwe technologie (om redenen die zij beter kennen dan wij), en de producenten van hardware maken geen nieuwe drivers voor hun apparaten die nog lopen, kan je dan microsoft verwijten dat ze de ondersteuning van weleer niet meer kunnen geven, een ondersteuning die in de loop van vele jaren is opgebouwd?
Wie is volgens u het meeste schuldig?
Ik vind dat microsoft zeer goed werk leverde met de uitgebreide hardwareondersteuning, maar er komt steeds meer hardware bij.
Op de duur moet dat een onhoudbare situatie geworden zijn voor microsoft om steeds weer die ondersteuning te blijven geven.
De hardwareproducenten gaan hier ook niet vrijuit vind ik.
Eigelijk zijn we wat teveel verwend geweest.
 
Ja daar heb je wel gelijk in, Iedereen is altijd op Microsoft bezig maar de mensen zeggen altijd maar wat ze kwijt willen. De mensen zouden beter eens verder nadenken, ik zit namelijk met zo'n conclusie al een hele tijd in mijn hoofd.

Ik vind ook eerlijk gezegd dat Microsoft goed werk levert op bepaalde zaken maar er komen altijd meer nieuwe zaken bij enzo en het is het volgen dat ze niet meer aankunnen.

yveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan