Audio Streaming Download knop op Spotify zonder Premium

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Deze topic dateert van bijna 1 jaar geleden. Het zou me verbazen als Spotify intussen nog geen parade heeft gevonden om het downloaden te verhinderen. Meestal beluister ik muziek via gratis Spotify. Het echter niet toegelaten om nummers te downloaden .

Er zijn tientallen websites waar men mp3 muziek gratis kan downloaden. Welke zijn de beste naar uw ervaring?

Nota: ik vermoed dat met de betalende versie het evenmin toegelaten muziek te downloaden

Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kom nu toch op error 404 hoor P.
Klopt !

1761380620316.png

dat was in juni ! Zo ver reikt mijn geheugen niet over de tientallen posts die ik hier dagelijks lees en beantwoord.
Mijn advies blijft wat het was : bekijk het maar eens, maar verder heb ik geen details daarover.

Er zijn inderdaad sites waar je de muziek gewoon kan downloaden. Lekker snel...
Bij Spotify kan (mag) dat dus niet. Als je dat toch probeert blokkeren ze na een paar keer je account.
Als je absoluut de muziek van Spotify wil hebben bestaat er een eenvoudige oplossing.
Uiteraard kan je nog steeds, zoals in de 'goeie oude tijd van de muziekcassettes' 😜, met een programma dat zelfs standaard in Windoze zit het geluid van je PC gewoon opnemen.
Het duurt alleen (heel) wat langer voor het op je PC staat. En daar is niet elke gebruiker voor te vinden, want je hebt er geduld en vooral tijd voor nodig.

Er zijn toch programma's in omloop waar je YouTube en muziek van veel streaming diensten kunt mee downloaden.
Dan is dat toch illegaal en zouden die toch van de markt moeten gehaald wordt, niet.

Weet je zeker dat Spotify je account kan blokkeren als je veel liedjes download, hoe hebben zij daar zicht over vraag ik me af.

Als je programma's kent die YT downloaden, vanuit een free account, mag je die altijd eens opgeven. Het is juist de bevinding van velen dat die nagenoeg allemaal verdwenen zijn c.q. niet meer werken...

Om te weten wat je download via Spotify zelf is voor de app makers natuurlijk niet moeilijk : het kan alleen met een (betalende) account en ze houden je downloadgeschiedenis bij. Dus dat zou zomaar kunnen... of het ook zo is, weet ik niet.

Terug
Bovenaan