beeld keert zonder tusselkomst naar Buraueblad terug.... enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb problemen met mijn scherm ,

- als ik in verkenner gebruik springt het beeld automatisch terug naar buraublad ,

- als ik een you tube film bekijk in groot formaat , na enkele seconden verspringt het naar klein formaat.

- zie voortduren dat mijn pc scherm niet stabiel is , niet vervormd , maar rusteloos.


Hoe kan ik dit oplossen ?

werk met win 8.1

mvg
Louwe
 
heb je al eens in apparaatbeheer nagegaan of daar geen geel uitroepteken vermeld staat bij de videokaart ?
zou het ook mogelijk zijn om al de gegevens te vermelden van deze computer !
 
Lana -Qtex

Apparaat beheer na getrokken , niets opgemerkt geel kenteken.

Grafische kaart geprobeerd te updaten , maar zegt dat er geen betere voorhanden is.

Videokaart is NVIDIA GeForce GTX 760 192 Bit
Stuurprogramma van 23-10-13 is 9.18.13.3165

Wat ik ook opmerk is dat ik nu en dan zie dat de cursor draait wanneer het beeld verspringt, precies of men iets opslaat....ook ongewoon.
mvg
louwe
 
Gaat het hier over een laptop?
Wat dan ook een mogelijke oorzaak kan zijn is het touchpad. Of eventueel een toets op je keyboard die een vals contact geeft.
Een touchpad van een laptop kans soms overhevig reageren en zo ook valse (ongewilde) signalen sturen, waardoor de laptop idd raar begint te doen. Meestal blijft dit dan beperkt tot het verschuiven van de muiscursor.
 
Beste.

Dank U.
Driver voor heb ik geïnstalleerd maar er is geen verbetering.

Ik zie dat het beeld (bvb bureaublad) kort verdwijnt en dan terug komt , en de cursor pijl kort staat te draaien ,

Als je aan het typen bent ben je de cursor kwijt en moet je met de muis bewegen om hem terug te zien.

dit voorval gebeurt zo om de minuut ik overdrijf niet ,zeer vervelend.
Ik werk met win 8.1 64bit.
mvg
Louwe
 
Beste.

Ik wil dit ook nog even vermelden , telkens ik nu op het PC-tuts forum kom ,
zie ik reclame die ik niet wens , ik weet niet of dit invloed heeft op mijn probleem ?

mvg
louwe
 
stond er al de win8.1 op de pc bij aankoop of heb je deze via een upgrade verkregen ?
* ga eens je beeldscherm instellingen na !
je vermeld dat je de muis kwijt bent als je aan het typen bent ! wel dit is via een vinkje te verhelpen ..
ga naar het configuratiescherm en klik op de muis icoon .
selecteer opties voor de aanwijzer en zet het vinkje uit bij de vermelding de aanwijzer te verbergen bij het typen ..
bevestig je keuze met toepassen en ok ..
**enerzijds raad ik je een scan aan met Malwarebytes denk eerder dat er een besmetting de oorzaak van je probleem is .
 
Qtex

Ik heb die pc gekocht bij medion in belgie , Medion Akoya PC P5399F , met dedion Erazer USB Azerty gaming toetsenbord ,
windows 8.1 stond er reeds op.
gebruik betaalde AGV virusscanner , en betaalde AVG Tune up 2014.

Ik ben de muis kwijt , alleen als het besproken probleem zich voordoet , het is precies of er iets opgeslagen wordt , fractie van een sec.
malwarebytes heb ik reeds laten lopen , ik zal even een rapport doorsturen , als ik hier een foto kan posten , moet dit nog even nakijken hoe het moet.

het probleem doet zich ongeveer iedere minute voor ,

pc is ook heel traag geworden , telkens ik iets aanklik duurt het toch even voor het werkt , en zie ik de zandloper draaien in afwachting ,
er is duidelijk iets mis .....

mvg groet
louwe
 
als de scan gedaan is van malwarebytes en je wilt het scanlog plaatsen ter opvolging ...
dan klik je op de vermelding " Historie " > dubbelklik op de " Proggrammalogboeken "
dubbelklik op het laatste scanlogboek ( zie de datum vermelding ) en kies voor " Exporteer "
exporteer deze als een txt bestand en plaats deze in je volgend bericht .
 
Bekijk bijlage Scan Logboek 1.txt Melding.JPG

Krijg om de 2 a 3 min dit bericht.

Log bestand is bijgevoegd .

mvg
louwe
 
Maakt verbinding met volgende locatie:
Name: cable-77-78-212-254.dynamic.telemach.ba
Address: 77.78.212.254

Port 6881 wordt gebruikt door oa bittorrents. Maar normaal gezien mag het process: explorer.exe niet zulke uitgaande verbindingen maken. En zeker niet naar zulke exotische locaties. Scannen op malware is sowieso al een must.
Kijk ook eens of je bittorrent software hebt en verwijder deze indien mogelijk.
 
Heb bittorrent software verwijderd , maar onmiddelijk is mijn beeldscherm totaal niet meer stabiel , het flikkert aan en uit , niet meer te besturen , ook niet na een herstart . dit bericht heb ik gepost met mijn laptop.

Ik weer niet hoe het nu verder moet ?
mvgh
louwe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan