beeld keert zonder tusselkomst naar Buraueblad terug.... enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb problemen met mijn scherm ,

- als ik in verkenner gebruik springt het beeld automatisch terug naar buraublad ,

- als ik een you tube film bekijk in groot formaat , na enkele seconden verspringt het naar klein formaat.

- zie voortduren dat mijn pc scherm niet stabiel is , niet vervormd , maar rusteloos.


Hoe kan ik dit oplossen ?

werk met win 8.1

mvg
Louwe
 
mijn advies ...een herinstallatie naar fabrieksinstellingen want volgens mij is er behoorlijk iets mis met de pc ...
heb jij soms opruimers gebruikt bv: de laatste nieuwe ccleaner waar jezelf meerdere instellingen dient te doen !
 
Ondertussen kan ik niets meer uitvoeren met de pc ,

- kan die opstarten , wachtwoord ingeven , dan buraublad die voortdurend staat te pinken;

- Cd speler kan niet worden geopend , om recovery cd in te steken .

- kan niets uitvoeren..........alleen als ik bij opstart F8 indruk kom ik bios terecht , maar daarmee kan ik niet weg .

mvg
louwe
 
Entering a Medion Akoya bios settings..

Start de pc op of herstart deze ....druk op de F12 toets om de bios in te gaan .
Je ziet vervolgens een bootmenu ..
1..IDE CD
2..IDE HDD

Wil je echter een uitgebreider bootoptie zien ..selecteer je “ Enter Setup “ En klik je op Enter

Navigeer met de pijltjes naar het juiste menu optie “ Boot “

Meerdere keuzes zijn er aanwezig :
Information , Main , Advanced , Security , Boot en Exit

Je selecteerdt de “Boot “ Optie om de opstartvolgorde in te stellen of te wijzigen ..

Je heb de volgende keuzes...
1..IDE CD
2..IDE HDD
3..USB FDC
4..USB KEY
5..USB CD ROM
6..USB HDD ( opstartbare usb stick )
7..PCI Bev

Men gebruikt de pijltjes om de juiste optie te selecteren ...
Met de F5 en de F6 toets kun je deze dan naar beneden of naar boven toe verplaatsen...
Bevestig je keuze daarna met F10 en ENTER

**de uefi en de secure boot dient men wel uit te schakelen !
 
Dank U.
Ben begonnen om win8.1 volledig te herinstaleren op mijn ssd schijf , na deze eerst te hebben geformatteerd ,
kon niet anders wegens de grote.

Ik hou U op de hoogte.
mvg
louwe
 
Hartelijk Dank aan iedereen , voor de hulp die ik mocht ontvangen ,
heb win 8.1 terug geinstaleerd , en het beeld is terug 100% goed.

In het begin werd de vraag gesteld of ik Ccleaner had gebruikt , zou ik dit best niet meer gebruiken ?
mvg
louwe
 
ccleaner is een fijn programma maar de nieuwe versie heeft dus nu iets meer mogelijkheden om zelf vinkjes bij aan te zetten en wellicht ben je hier iets te ijverig in geweest !
fijn dat het nu verholpen is ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan