Windows 10 beeldschermeninhoud onderling verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb 2 grote beeldschermen naast elkaar staan. Maar die staan niet op de juiste volgorde. Ik krijg het echter niet voor elkaar om via Beeldscherminstellingen het rechterscherm (met alle iconen) naar links te verplaatsen en het linkerscherm naar rechts. En als het me wel lukt, dan blijft het cijfer 1 op het rechterscherm staan en 2 op het linker... en moet de muisaanwijzer helemaal naar rechts uit beeld gaan om links weer te verschijnen...

Ik wil graag dat het linker(werk)scherm geïidentificeerd wordt als no. 1 en het rechter(uitvoerings)scherm als 2 . Bovendien dient dan de muisaanwijzer ook van links naar rechts te lopen...

Hoe doe ik dat?
 
Sorry had dit over het hoofd gezien. Maar je hebt inderdaad gelijk. Als het daar onder staat is het eigenlijk aan ons om eerst te kijken onder welk besturingssysteem het is gepost. Daar heb je inderdaad 100% gelijk in.
Ik werk met Win 11, dit is anders omdat het instellingsmenu in Win 11 grondig is aangepast tegenover Win 10.
Echter heb ik op het net wel iets gevonden dat mij wel doenbaar lijkt te zijn. Het is van Microsoft zelf, dus zal dit wel naar behoren zijn uitgelegd. Het werken met 2 schermen is inderdaad heel erg leuk, ik doe het ook soms,
https://support.microsoft.com/nl-nl...0-aeb6-b41778147554#WindowsVersion=Windows_10
Bekijk dit eens, hopelijk vind jij hier je antwoord in terug.
 
Aangezien ik nu ook op Windows 11 zit kan ik niet echt een screenshot plaatsen.
Maar het scherm waar je die 2 beeldschermen ziet met nummering, daar moet je die "schermen" verslepen naar de gewenste positie. Ik vermoed dat je dat niet gedaan hebt. Dus gewoon het rechtse scherm verslepen naast het linkse scherm. En aanduiden welke je hoofdscherm is.
 
Aangezien ik nu ook op Windows 11 zit kan ik niet echt een screenshot plaatsen.
Maar het scherm waar je die 2 beeldschermen ziet met nummering, daar moet je die "schermen" verslepen naar de gewenste positie. Ik vermoed dat je dat niet gedaan hebt. Dus gewoon het rechtse scherm verslepen naast het linkse scherm. En aanduiden welke je hoofdscherm is.
Dit is op Win 11 toch ook zo DDragon? Ik heb op Win 10 nooit met 2 schermen gewerkt, maar nu op Win 11 heb ik dit wel al gedaan, heel erg handig. Koppel ik mijn tweede scherm af, blijven mijn instellingen opgeslagen. Dat vind ik wel handig, want ik werk met een laptop, dus ben ik meestal met 1 scherm bezig, maar als ik aan het studeren ben, is het wel nog zo handig dat ik dan een tweede scherm aangekoppeld heb.
 
Dit is op Win 11 toch ook zo DDragon? Ik heb op Win 10 nooit met 2 schermen gewerkt, maar nu op Win 11 heb ik dit wel al gedaan, heel erg handig. Koppel ik mijn tweede scherm af, blijven mijn instellingen opgeslagen. Dat vind ik wel handig, want ik werk met een laptop, dus ben ik meestal met 1 scherm bezig, maar als ik aan het studeren ben, is het wel nog zo handig dat ik dan een tweede scherm aangekoppeld heb.
Natuurlijk is dit ook zo met Windows 11... maar zoals je zelf vermeld gaat de procedure ietsjes anders zijn. En er ietsjes anders uitzien etc...
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Met dank voor alle reacties, maar het werkt niet...!
Ik heb al tig keer op detecteren en op identificeren gedrukt, maar ik kom niet verder. Bij Detecteren krijg ik de melding in rood: Er is geen ander beeldscherm gedetecteerd (terwijl ik toch echt twee beeldschermen naast elkaar heb! Ze staan alleen verkeerd om...
 
Laatst bewerkt:
Je zegt hetzelf : je hebt al 2 schermen naast elkaar staan en je ziet ze beiden.
Nogal logisch dat detecteren dan geen scherm meer geeft extra, want dat zou dan het derde moeten zijn.

Geef eens een screenshot door van het op dit beeld hierboven linkse scherm en de instellingen aub ?
 
1654431529328.png
 
Daar ga je niet veel wijze van worden blijkbaar. Het is een scherm met 2 schermpjes op dat we eigenlijk wensen. Ik kan het nu niet tonen omdat mijn laptop niet op den desk staat waar mijn tweede monitor staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan