Mededeling Beheersakties op ons forum

Beste bezoekers,

Wie al een poosje bij ons is en het forum de voorbije maanden heeft gevolgd heeft kunnen vaststellen dat er in de navigatie en structuur nu en dan onderverdelingen zijn bijgekomen. U kan als gebruiker daar bepaalde akties op uitvoeren en die worden beheerd met zogenaamde "permissies" of noem het toelatingen.
Die zijn niet altijd met evenveel zorg en aandacht voor detail toegekend - vooral bij de nieuwe onderverdelingen.

Dat begon wel wat problemen en verschillen tussen onderwerpen en themas te veroorzaken, waar niet altijd een duidelijke oorzaak voor aan te halen is.

Daarom start ik vanavond met een grondige (dat is toch de bedoeling !) stroomlijnaktie ...
  • gelijkaardige onderdelen moeten elke bezoeker gelijkaardige basisrechten geven + ev. extraatjes voor onze VIP-leden ;
  • het beheer en opvolging van die structuur moet grondig technisch herbekeken worden en vooral duidelijker en beheersbaar worden voor ons, beheerders.
Daardoor kan het voorvallen dat u - tijdelijk - een anomalie bemerkt : dat iets wat vroeger kon nu niet meer kan. Of dat u - al dan niet tijdelijk - meer mag uitvoeren dan voordien.

Wij vragen uw begrip daarvoor.
Bemerkt u zo een wijziging die u als probematisch ervaart ? Laat het mij dan weten in een persoonlijk bericht,op mijn naam. Ik neem het zo snel mogelijk door en pas waar nodig snel aan...

PS : op dit artikel kan u niet antwoorden of reageren - enkel met een aan mij persoonlijk gericht bericht.

Dank alvast voor ieders medewerking.

Als het goed is, zijn de akties waarvan hierboven sprake afgerond.
De eerstvolgende dagen ben ik extra aandachtig voor eventuele opmerkingen of meldingen van gebruikers.

Dank voor het begrip.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
162
Reacties
13
Weergaven
3K
Terug
Bovenaan