Denk hier in Vlaanderen dat er ook wel gebruikers zijn die bij Belfius klant zijn. Altijd tevreden geweest over het gebruik met kaartlezer met usb kabel, enkel pin nodig om aan te melden en transacties te doen. Nu in Windows 11 krijg ik dit niet aan de praat, steeds foutmelding. van Belfius deze oplossing gekregen, wel het werkt nog niet. Nu gebruik ik wel meestal Itsmi in plaats van de kaartlezer maar sommige zaken moet je met de kaartlezer uitvoeren. nu wel nog een Win 10 computer en daar werkt dit probleemloos. Ik vraag me dus af of iedereen zomaar de oplossing kan uitvoeren als je niks van computer afweet. Nog iemand met dit probleem?
De installatie van de kaartlezersoftware 'DIGIPASS Native Bridge' faalt. De Digipass Native Bridge wordt niet geïnstalleerd op uw computer en u krijgt de foutboodschap: Error '0x80070643'.
Er zijn twee oplossingen (het is aan te bevelen de oplossingen te laten uitvoeren door iemand die gewoon is met technische procedures in computers te werken) :
De installatie van de kaartlezersoftware 'DIGIPASS Native Bridge' faalt. De Digipass Native Bridge wordt niet geïnstalleerd op uw computer en u krijgt de foutboodschap: Error '0x80070643'.
Er zijn twee oplossingen (het is aan te bevelen de oplossingen te laten uitvoeren door iemand die gewoon is met technische procedures in computers te werken) :
- verbinden met een andere wifi (bij familie, vrienden, buren) en dan de installatie uitvoeren of de computer verbinden met een mobiele hotspot
- stap 2 uitvoeren van artikel OneSpan KB 120223 voeg een locale DNS lookup toe in het hosts bestand?
- Klik in de zoekbalk of het icoon in de vorm van een vergrootglas / cirkel aan de linkerkant van de werkbalk.
- Typ Kladblok of Notepad. Het kladblok verschijnt in het zoekscherm.
- Klik met de rechtermuisknop op het kladblok en kies de optie Als administrator uitvoeren.
- Klik op het tabblad Bestand en vervolgens op Openen.
- Volg deze weg om het HOSTS-bestand te openen vanaf het kladblok: (Deze PC) C:\Windows\System32\drivers\etc
- Klik 2x op het bestand hosts om het bestand te openen.
- Klik onderaan de laatste lijn in het bestand.
- Voer het IP-adres in: 127.0.0.1.
- Druk op de Tab (?) toets om ruimte toe te voegen.
- Voer de domeinnaam in: localhost.vdsnb.com.
- Klik in de menu van het kladblok op het tabblad Bestand en vervolgens op Opslaan. (Sla het bestand op dezelfde locatie op!)?
- met de kaartlezer zonder USB-kabel
- met itsme