Status
Niet open voor verdere reacties.
:shame::shame::shame::shame::shame::shame::shame::shame::shame:Wat als belgacom zijn verhoogde snelheid niet kan nakomen , omdat hun netwerk (telefoonlijn) of centrale niet aan de vereiste voldoet??
Waarom wordt er nergens melding gemaakt dat men een nieuwe modem moet hebben omdat het signaal naar VDSL2 gaat.
Waarom kunnen niet alle klanten op gelijke voet behandeld worden?? Diegene die geen snelheidsverhoging krijgen hoeven volgens mij ook niks meer te betalen (zie niet in waarom)????

Zijn er nog mensen in dit geval???

Opgepast ; bij overschakelen van favorite naar light (van miserie) verliest ge OOK NOG uw eventuele korting van trouwe klant (affinty genoemd). Vind dit allemaal straf.:shame::shame::shame::shame:

Iemand ervaring met euphony??????
 
Zij geven wel " Maximum Snelheden " hé , ze dekken zich wel degelijk goed in hoor !
Spijtig genoeg .
 
Belgacom dekt zich in zoals iedere dsl-leverancier. Zoals ik al meerdere malen heb vermeld op dit forum: iedereen belooft veel.Als tech bij onze nationale leverancier ga ik ook bij de concurrent kijken: vb in mijn regio 2600 Berchem belooft Dommel mij een adsl2+, ongeveer het dubbele van een standaard (4,6). Mijn locatie 3 km van de centrale, ik kan niet krijgen van mijn werkgever, want die apparatuur staat er gewoonweg niet. Wie belooft er nu Rommel, Dommel?
In mijn centrale staat er VDSL2 en de gewone DSL. Het volstaat niet om in de gewone dsl een nieuwe cijferke in te typen in het vakje snelheid, de hardware moet ook aangepast worden. Zo is het nu eenmaal. Vraag de optie 'SPEED' aan in de teleboetiek, je wordt overgezet naar VDSL2, mits betaling van 50€. Een nieuwe modem ... €,bijkomende kost. Gij content, ik ook mijn boterham ligt weeral op tafel.
Nog vragen stel ze, als werknemer van BGC probeer ik te helpen. Wij "MOGEN" (verplicht door het BIPT) Base,Mobistar,TELE2,Dommel aansluiten! Zeg nu nog es dat Belgacom niets doet voor de concurrent! Bij alle instellingen van stad Antwerpen installeren wij ISDN-telefoonlijnen voor TELENET, omdat dit medium niet over coax kan lopen maar over koper moet lopen. En nu gij!
 
Het is niet om U op uw paard te zetten hoor , Ik schrijf enkel dat de betreffende bedrijven want ze doen het allemaal zich indekken door maximum snelheden te geven .
En ook is het thema van toepassing : No pay no work and happiness .
De gewone werkman dient overal het werk uit te voeren dat de top beslist en als er iets misgaat is het ook steeds de kleine man die de boter opgegeten heeft .
 
Laatst bewerkt:
Het is niet om U op uw paard te zetten hoor , Ik schrijf enkel dat de betreffende bedrijven want ze doen het allemaal zich indekken door maximum snelheden te geven .
En ook is het thema No pay no work and happiness .
De gewone werkman dient overal het werk uit te voeren dat de top beslist en als er iets misgaat is het ook steeds de kleine man die de boter opgegeten heeft .
Het was niet zozeer een reactie op jou reply vdalex, maar inderdaad de tech van dienst heeft het altijd gedaan. Maar ja dat begrijpt eender welke klant niet, de kunst van reclame te maken ...
Voor 15000 € koop je toch ook geen Hummer of een Rolls Roy, misschien het stuur en één zetel?
 
Toch vind ik dat Belgacom met hun dure abo op zijn minst een modem mag aanbieden op eigen kosten.
Hun klanten betalen al meer dan genoeg.
Ik ga terug naar base, de modem ligt hier al, en op hun kosten om een nieuwe klant te verwelkomen.
Het is dezelfde modem dan deze die ik al heb, ik dacht eerst hem te kraken, maar omwille van hun goede service, steeds weer, overweeg ik die modem te retourneren naar base.
De groep is ook de eerste die de trafficlimiet afschafte.
Ik moet straks op geen verbruiksmeter meer gaan kijken hoeveel(weinig) ik nog mag doen.
 
O, uw vraag niet volledig gelezen.
Ik heb 2 jaar euphony gehad, blij dat ik weg ben.
Bij het abo voor 24 maand kon ik 3 maand gratis surfen.
Ze dachten zich te verstoppen achter de maand dubbel signaal (dat van hun, en dat van mijn vorige operator (tele2).
Maar zelfs dan was het nog een aantal weken te vroeg dat ze de eerste factuur in mijn bus deponneerden.
De domicilliering heb ik direct stop gezet, het vertrouwen was weg in Euphony.
Ik moest die factuur betalen werd er gezegd, later zou het teveel in mindering worden gebracht op de volgende facturen.
Na 2 maand weigering van mij ook maar 1 cent te betalen kreeg ik een tegoed van ca 65 euro, probleem opgelost.
Wel viel de eerste 15 maand regelmatig mijn verbinding weg, steeds maar enkele seconden, maar evengoed rotvervelend.
De laatste maanden begon ik te posten op dit forum (forum providers) en stuurde na een tijdje de linken door naar hun diensten.
Plots waren ook die problemen opgelost daarna.

Mijn overstap was geregels via hun vertegenwoordiger (huis aan huis verkoop), die vroeg me welke provider ik had.
tele2 dus, die zonder dsl signaal van belgacom werkte.
Dat ik een discoverylijn moets nemen had hij gezegd.
Dat belgacom 85 euro ging factureren om mijn lijn te activeren wist ik 2 maand later vanzelf.

En tot slot, een leerling van mij heeft zijn abo bij euphonynet ook opgezegd zodra hij weg kon (einde contract).
 
ikzelf heb niks tegen mensen die werken bij Belgacom , enkel dat Belgacom op TV spreekt alsof iedereen gaat surfen aan hoge snelheid tewijl dit zo niet is.
Bovendien wat mij het meeste ergert aan heel deze zaak is dat ze mijn korting van trouwe klant afschaffen indien ik overschakel naar een lager abonnement. Ik heb niet gevraagd om meer GB, zei hebben het veranderd, en ik vind dat ze van andee voordelen moeten afblijven als ze hun belofte niet kunnen nakomen.

Blijkbaar maar 1 oplossing, naar telenet gaan.
 
De klant is vrij van te kiezen wat ze willen, als digitale tv heb ik TELENET thuis. Daar heb ik nog geen enkel probleem mee gehad!
Om nutteloze kosten te vermijden (schade vergoedingen e.d.) wacht tot einde kontrakt. Deze info kan je krijgen via de klantendienst of teleboetiek.

grtz.wivy

Vroeger was het stuk éénvoudiger: telenet=tv,belgacom=telefonie.'Schoenmaker blijf bij je leest', maar wie ben ik?
 
hier in Aalst hebben ze mij wel een nieuwe router opgestuurd adsl is nu vdsl 2, euh.. gratis opgestuurd, met de post, maar op de volgende factuur stond wel de rekening van taxipost hahaha gratis
 
Ik had altijd tele2 (KPN), nu de merknaam BASE (KPN).
Dit is mijn nieuwe provider nu.
Geen kleine lettertjes, vroeger niet, en nu ook niet.
Er gaat al zeer veel moeten gebeuren om mij nog te laten veranderen, ge kunt gerust zijn.
Geen datalimiet, 2 snelheden mogelijk, geen belgacomlijn nodig, gratis voorgeconfigureerde modem/router ook wlan is er en word zonder meerkost geleverd want alle ledjes zijn groen.
Aansluiten, je adres en pass ingeven en surfen maar.
Wat kan een mens zich nog meer wensen??
Makkelijker kan niet.
 
De provider belgacom is weg, dat is de dievenbende.
En na de splitsing die er aan komt is dat zelfs beter dan bij afzetter telenet.
Ik betaal enkel wat ik krijg, niet meer dan dat.
Ook nooit geen gedwongen aankopen van hogere snelheid of meer volume.
De prijs is dezelfde van 3 jaar terug, vast tarief, behalve als belgacom de huur van zijn lijnen verhoogt om de concurentie een hak te zetten.
Maar dan komen ze het bipt en Mvr Kroes tegen.
 
Laatst bewerkt:
maar base gaat nog steeds over de koperen leiding en apperatuur van belgacom hoor
Bij mij weten is Versatel de enige met eigen glasvezelnetwerk en die is uiteraard nog gekoppeld met ... . Of Versatel toegankelijk is voor particulieren, dat is een andere vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan