Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het gerucht dat het glasvezelnetwerk van Belgacom en Telenet een aftakking is van het NMBS-netwerk? en dat grote stukken van de NMBS gehuurd worden door de 2 grote providers?
 
Er zijn weinig mensen die weten dat NMBS-Telecom bestaat, daar het alleen door de NMBS gebezigd wordt.
Telenet heeft zijn eigen netwerk, zoals BGC. Op een gegeven punt wordt alles aan elkaar gekoppeld, een gemeenschappelijk punt.
Electrabel Antwerpen heeft ook zijn eigen netwerk.
De huurprijs van lijnen en apparatuur op x jaar is blijkbaar veel groter dan een eigen netwerk.
Wel kan ik nog vertellen dat de lijn ( de trams via bgc lopen, huurlijnen 2Mb (32 gesprekskanalen)).
 
zaak opgelost, belgacom gaat me toch overzetten naar comfort( vroegere light) , en de KOTRTING WORDT NIET AFGESCHAFT.
Krijg nu minder GB's (maar toch dezelfde snelheid, vermits die niet steeg) en de korting blijft behouden.
Gaan het op papier zetten.
Dus klagen en reklameren helpt toch soms om iets te bekomen.
 
En wie niet durft zijn gedacht te zeggen betaalt maar.
Het is misdadig in mijn ogen, maar het schijnt dat ik te veel dramatiseer dus zwijg ik verder.
Ik noem het de Belgische maffia.
 
Ik weet het, het blijft ne maffia.
Had het ook al doorgegeven aan testaankoop, hiervan heb ik evenwel geen antwoord gekregen, ze hebben men klacht op de site gezet.
Persoonlijk kan dit toch allemaal niet, maar ja , wie ben ik.
Ik probeer de de laatste jaren als ik iets te kort heb (te kort wordt gedaan), zoals waarboren altijd ne mail te versturen naar de betreffende firma(met daarin de vermelding en ref naar testaankoop, of dat ik klacht heb neergeelegd bij kontrole-ministerie). Heb telkens sinds dat ik dat doe een antwoord en zelfs een vervangstuk gekregen. VB iets van Aldi met 3 jaar garantie, waarvan service naar duitsland was verhuisd , ne mail in het engels , en eergisteren ne nieuwe oorthermometer gekregen , vandaag telefoontje van aldi brussel om te vragen hoe het afgelopen was.
Met mijn voeten spelen is voorbij. Desnoods alle dagen ne mail , tot ze antwoorden.
Ze zeggen van mij ook dat ik ner vringer ben , nee ik zoek men recht (na veel onrecht te hebben gekregen de laatste 5 jaar), en dan wordt ge dat moe.

Maar ik vind het spijtig dat ge dat allemaal zelf moet uitpluizen en regelen , dat zou niet moeten.
Maar ja , we leven in Belgie , en het word blijkbaar ieder voor zich (behalve op deze site waar ik al veel geholpen ben).
 
zaak opgelost, belgacom gaat me toch overzetten naar comfort( vroegere light) , en de KOTRTING WORDT NIET AFGESCHAFT.
Krijg nu minder GB's (maar toch dezelfde snelheid, vermits die niet steeg) en de korting blijft behouden.
Gaan het op papier zetten.
Dus klagen en reklameren helpt toch soms om iets te bekomen.

Klagen mag en moet, dit raad ik als tech aan bij iedere storing, ik verdien mijn boterham niet op UW NEK (lees klant). Mijn mama in W-VL betaalt een fortuin aan BGC voor abbonement, bijna geen gesprekken. Jammer genoeg kan ik het niet veranderen, zelfs de zoon van een mama. Betalen is de boodschap.
Ga klagen, het is uw recht en plicht! Zeker uw plicht.

http://www.pctuts.be/f21/klachten-over-providers-32719/

mvg, wivy
 
En wie niet durft zijn gedacht te zeggen betaalt maar.
Het is misdadig in mijn ogen, maar het schijnt dat ik te veel dramatiseer dus zwijg ik verder.
Ik noem het de Belgische maffia.
Tja wat doen we eraan??? nijltje!
Zoals bij de spoorweg? NMBS getrouwd met POST,Belgacom???
Ik reis éérsteklas bij de NMBS via Belgacom, gij ook?
 
Laatst bewerkt:
daar heb je wat aan ze botsen toch altijd
Botsen en botsen is twee, plat zijt ge toch!
Reis met het openbaar vervoer,veilig, zonder zorgen, met of zonder kater! Kijk naar onze ministers die geven het voorbeeld: met chauffeur, loodvrij??? en op kosten van de kleine man 'betaald door de gemeenschap excl.Walonie. Zij moeten dat nog uitvinden.D'en congo heeft het al.
 
Wij kregen 1ste klasse als we 15 jaar dienst hadden, ze willen dat ook afschaffen.
Alleen als we op weg zijn om iemand af te lossen word het oogluikend toegestaan in 1ste klas te reizen door de treinbegeleider.
De post en ABX zijn al een tijdje afgestoten bij ons hoor.
Posttreinen zijn zelfs al uit onze boeken geschrapt.
Voltooid verleden tijd.
Enkel de gratis vervoersbewijzen voor postmensen zijn er een overblijfsel van.
De grote maffia is de regering zelf.
Electrabel moet om de kerncentrales open te houden tot 2015? geld betalen aan de regering om de begroting recht te trekken, dat geld halen ze bij de treinreiziger via een stijging van de energieprijzen met 40%.
Als Belgacom en Telenet een stuk van het NMBS net huurt zal dat ook wel zijn prijs hebben, die dan ook weer word doorgerekend aan de surfers en bellers.
Hoe je het ook bekijkt, de winsten gaan integraal naar de staat.
Wat ze er mee doen is een ander verhaal.
 
goed de kleine lettertjes lezen

Kleine lettertjes gRoot gemaakt:

Dit aanbod geldt niet voor bestaande Belgacom Internet- klanten. Activeringskosten: € 50 (gratis bij online bestelling). Aanbod niet cumuleerbaar met andere Internet-promoties. Aanbod niet cumuleerbaar met de Belgacom Packs.

Uw up- en downloadsnelheid is afhankelijk van de afstand tussen uw aansluitingspunt en de centrale. Deze zijn ook verbonden aan de gebruikte technologie.


gebruikte technologie: gewone standaard adsl-poort of een vdsl2-poort.

info:

http://www.belgacomboost.be/nl/promo.html?WT.ac=HomePage_Banner_InternetRenaming_NL_click


 
Laatst bewerkt:
Topic mag afgesloten worden ??? Iedereen bediend?? Zo ja meld het!
suc6, grtz wivy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan